Nový rekord na Hithitu. Ostravské Colliery vybralo na nový koncept posilovny milion za necelé tři hodiny
Když se pražská Železná koule stala začátkem roku druhým nejúspěšnějším projektem na Hithitu, bylo zřejmé, že o stylové posilovny je mezi lidmi zájem i v těchto dobách. Vybrala bezmála sedm milionů korun. Teď ale na známou českou crowdfundingovou platformu vtrhla s dalším líbivým tréninkovým konceptem parta fitness nadšenců z Ostravy. A vytvořila tam rekord.
Řeč je o crossfitovém centru Colliery, které loni i přes vlivy pandemie zrealizovalo milionovou investici do svého zázemí a vybudovalo komplex doplněný o vlastní bistro, recovery centrum i vzdělávací iniciativy. Zkrátka místo, které by nebylo jen pro tvrdý trénink. Veškeré plány ale překazil koronavirus, kvůli kterému se nový prostor otevřel jen na chvíli.
„Gym se v celé své kráse, kdy se přestěhoval do nového prostoru ve vítkovické ulici 1. máje, otevřel jen na deset dní v prosinci,“ vzpomíná pro CzechCrunch spolumajitel ostravské posilovny Stanislav Kupčík. Pak ale se svým týmem viděl úspěch Železné koule, která v těžkých časech zamířila podpořit svůj koncept na Hithit, a tak se Colliery rozhodlo, že udělá to stejné.
Na Hithit dorazila ostravská parta s cílem nasbírat alespoň 400 tisíc korun, byť pevně věřila, že to bude víc. Určitě ale nečekala, že na tuzemském crowdfundingovém portálu udělá nový rekord. Původních 400 tisíc korun vybrala za pouhých 22 minut, přičemž milníkový milion dala za rekordní 2 hodiny a 58 minut. To je přibližně hodinový rozdíl ve srovnání se Železnou koulí.
Kampaň navíc chytře zaobalila do motivu kultovního filmu Návrat do budoucnosti, který si přetvořila k obrazu svému. Nazvala ji #BackToTheColliery a úvodní video k ní natočila ve spolupráci s Divadlem Mír, respektive Albertem Čubou a Robinem Ferro. I to mohlo fitku pomoci k úspěchu.
Teď už atakuje hranici 1,6 milionu korun a pomalu si odškrtává to, co všechno bude po ukončení kampaně plnit. Vedle toho, že přispívajícím vyplácí širokou paletu dárků, jako jsou CBD oleje nebo členství na celý život, chystá i rozšiřování za hranice Ostravy. Nejbližšími zastávkami budou Opava a Olomouc.
Do těchto měst plánuje Colliery přenést svůj ikonický „feeling“, který si zakládá na čistém designu a věcech na míru – od koberců přes šatny až po nástěnné plakáty. V Opavě by se nový gym měl otevřít letos na podzim, v Olomouci pak na jaře příštího roku, kde bude okupovat zhruba tisíc metrů čtverečních.