Online supermarket Košík začal prodávat produkty Marks & Spencer. Kromě módy jako první nabídne i kosmetiku
Online supermarket Košík rozšiřuje svou nabídku. Nově uzavřel spolupráci s britským řetězcem Marks & Spencer, který je spojovaný především s módou, ale působí také v několika dalších oblastech. Košík teď díky novince obohatí své portfolio produktů o vybrané dámské, pánské i dětské oblečení, ale také o kosmetiku, jež se v Česku na internetu běžně neprodává.
Kosmetické výrobky Marks & Spencer se podle vyjádření supermarketu v online prodeji v tuzemsku objevují zcela poprvé a jako první se představí řada levandulové kosmetiky Lavender. Nabídku britského řetězce pak bude Košík v následujících měsících dále rozšiřovat a obměňovat podle přání zákazníků.
V segmentu módy Košík konkrétně nabízí přibližně stovku položek dámské, pánské i dětské sekce. Jedná se především o spodní prádlo, nátělníky, ponožky, punčochy nebo základní modely triček pro každodenní nošení, v dětské kategorii jde o pyžámka nebo bodýčka. Všechny zmíněné produkty Košík zákazníkům distribuuje po celé republice.
„Dlouhodobě hlásíme, že tu chceme být jednoduše pro všechny – to znamená vědět, co přesně domácnosti potřebují. Takže nám přijde fajn, že si teď zákazníci můžou do práce koupit nejen zeleninový salát na svačinu, ale pánové i nové tričko pod košili nebo dámy třeba punčochy. A rodiče samozřejmě ocení, že k plenám a přesnídávce jednoduše koupí také kvalitní bodýčko,“ říká Tomáš Jeřábek, ředitel Košíku.