Podívejte se, jak vypadá nový Microsoft Flagship Store inspirovaný obchody Applu

Michal PtáčekMichal Ptáček

microsoft-h1
0Zobrazit komentáře

Ať už patříte mezi fanoušky Microsoftu nebo ne, jedno musíte uznat. S příchodem Satya Nadelly do čela firmy se tento technologický gigant doslova mění před očima a představuje jednu kvalitní novinku za druhou. Po oznámení notebooku Surface Book, který je podle mnohých dokonce lepší alternativou Macbooku od Applu, se nyní Microsoft odvážil k dalšímu výraznému kroku.

google-1

Přečtěte si také23letý vývojář Googlu nechtěl utrácet za bydlení v San Franciscu. Žije proto v tomto náklaďáku23letý vývojář Googlu nechtěl utrácet za bydlení v San Franciscu. Žije proto v tomto náklaďáku

To když včera na Páté avenue v New Yorku po vzoru Applu otevřel svůj Microsoft Flagship Store, rozkládající se na 5 patrech a představující takřka všechny produkty Microsoftu včetně již zmíněného Surface Booku, tabletu Surface Pro 4 nebo konzole Xbox One. Součástí je zároveň i servisní středisko, s tím, že v budoucnu Microsoft plánuje v prostorách pořádat i různá vzdělávací školení.

Velkou perličkou samozřejmě je, že obchod je umístěn jen kousek od legendárního Apple Store ve tvaru skleněné krychle. Ten se totiž nachází rovněž na Páté Avenue.

apple-1
Ikonický Apple Store na Páté avenue
microsoft-2
Otevření obchodu vzbudilo velký zájem

microsoft-4

microsoft-12

microsoft-5

microsoft-6

microsoft-7

microsoft-8

microsoft-9

microsoft-10

microsoft-11

zdroj a foto: TheVerge

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Airbnb testuje novinku, která zásadně změní způsob, jakým cestujeme po světě

airbnb-1
0Zobrazit komentáře

Airbnb pravděpodobně v posledních letech zásadně změnilo, nebo spíše pomáhalo tvořit, alternativní způsob ubytování, mimo nudné hotely. Za pár korun je tak možné kdekoliv na světě přespat jak v klasickém bytě nebo domě, tak třeba ve vlaku, domku na stromě, v prostorách strašidelného hradu nebo na luxusní jachtě. A teď chce tento portál svůj úspěch zopakovat – tentokrát se službou Journeys, která kompletně eliminuje nutnost vlastního vyhledávání a plánování programu na místě.

Několik nejlepších cestovatelů a vybraných lidí se dostalo do prozatím uzavřeného programu, ve kterém je možné bookovat balíčky speciálních výletů, které obsahují většinou na 3 až 5 nocí ubytování, základní stravu a kompletní program. Vybírat si aktuálně lze například ze San Francisca, ve kterém prozkoumáte ty nejlepší restaurace, hipsterská místa nebo extrémní aktivity, jako skydiving nebo lezení po skalách.

Symbol

Přečtěte si takéAirbnb kupuje svojí konkurenci a nehodlá s ní hrát fér. Všechny propouštíAirbnb kupuje svojí konkurenci a nehodlá s ní hrát fér. Všechny propouští

Taková cena za kompletní 3denní trip do mekky startupů vyjde na 500 dolarů pro jednoho a 750 dolarů pro dva. Jediné, co není součástí, je doprava na místo. Nová služba je tak vhodná spíše pro lidi, kteří bydlí v dostupné vzdálenosti nebo zrovna náhodně cestují v přijatelném termínu kolem daného místa.

booking

Náhled rezervovaného balíčku

Airbnb zatím drží celý projekt pod pokličkou a po testování teprve rozhodne, jestli ho pustí dál veřejně k lidem, nebo ho hodí do koše, informuje The Next Web. Služeb, které nabízejí koupi kompletního balíčku s itinerářem je totiž hodně, takže pokud by se Airbnb rozhodlo, že do trhu opravdu vstoupí, je dost možné, že se dočkáme další pořádné akvizice.

journeys

Náhled landing page Airbnb Journeys