Podívejte se na nevšední využití stavebnice LEGO v kreativní kampani reklamní agentury Ogilvy
LEGO má ze své podstaty skutečně široké využití. Díky plastovým kostičkám vznikají jak ty nejjednodušší každodenní objekty, tak auta a roboti s pokročilými technologiemi nebo rovnou celé zábavní parky. Vzhledem k těmto možnostem se z popkulturní dánské stavebnice stal také zajímavý marketingový nástroj, kterého využívá i jedna z renomovaných reklamních agentur – Ogilvy & Mather.
Její thajská pobočka vytvořila ve spolupráci s LEGO novou reklamní kampaň, nazvanou Imagine, jež má za cíl probudit kreativitu v dětech. Celý koncept, o jehož vizuální stránku se staral výtvarný ředitel Ogilvy v Bangkoku, Asawin Tejasakulsin, vychází z principu oživení pohádkových zvířat, které mají svými přednostmi obohatit skutečné prostory v domácnostech.
Plakáty, které Tejasakulsin zveřejnil na svém profilu na portálu Behance, se za originální a nápadité pojetí umístily na třetím místě v rámci letošního festivalu Cannes Lions v kategorii Outdoor.
Vysněná povolání dětí
Ogilvy & Mather ostatně se stavebnicí LEGO experimentovalo i minulý rok. Během loňské kampaně Build the future ukazovalo děti v kostýmech rockové hvězdy, astronauta nebo hasiče, respektive v takových povoláních, které jsou pro děti nejpřitažlivější. Všechny „kostýmy“ přitom byly sestaveny opět z Lega.
Foto: Asawin Tejasakulsin (Behance)