Potřebovali tolik růžové, že vysáli její globální zásoby. Z domoviny Barbie pak udělali říši kýče
Kolik růžové je potřeba na vybudování filmového, křiklavého a plasticky vypadajícího Barbielandu? Odpověď je prostá – všechna.
Růžové domy, růžové sedačky, růžový šatník, růžová skluzavka. Růžové všechno. Pracovat na očekávané rodinné komedii Barbie s Margot Robbie a Ryanem Goslingem v hlavní roli, která do kin zamíří už příští měsíc, muselo být pro filmové designérky fascinující – ostatně kdy by se jim naskytlo použít tolik křiklavé barvy než v případě navrhování městečka Barbieland. A co na tom, že zcela vysály mezinárodní zásoby tohoto specifického odstínu.
Americká společnost Rosco patří od sedmdesátých let ke klíčovým dodavatelům hollywoodských filmových štábů, pro které zajišťuje přípravky pro tvorbu mlhy a kouře, filtry pro světelné efekty i barvy pro natírání kulis. Dokonce byla oceněna i Akademií filmového umění a věd, jež uděluje prestižní Oscary. Není proto divu, že se na ni znovu obrátilo studio Warner Bros. s cílem získat barvy pro dost možná nejrůžovější film v historii.
Potřebovalo je totiž hlavně pro vybudování Barbielandu, kýčovitého a plasticky vypadajícího utopického světa, ve kterém žije Barbie. A protože se světoznámá panenka, která v červenci ožije ve stejnojmenném filmu z režisérského pera Grety Gerwigové, drží hesla „Pink is the new black“, designérky z produkčního týmu Warner Bros. jí potřebovaly opravdu hodně. „Nejdůležitější bylo zachovat jakousi dětskost městečka,“ říká Gerwigová.