Pražské Brainz Studios loni utržilo přes 50 milionů. Po změnách sází na virtuální a rozšířenou realitu i disruptivní marketing
Lépe vystihnout specializaci od budování a komunikace značek přes virtuální a rozšířenou realitu včetně VR kina až po hudební a vzdělávací platformu. S takovým cílem koncem loňského roku vznikla značka Brainz Studios.
Ta zahrnuje původní digitální agenturu Brainz zaměřující se na strategické budování značek a jejich 360stupňovou komunikaci (s novým názvem Brainz Disruptive) či její sesterskou Brainz Immersive navazující na zkušenosti v oblasti VR a AR služeb (předtím působící jako Brainz VR).
„Jdeme dopředu a chceme růst. Jednotlivá kreativní studia dostala výstižnější názvosloví, protože škála našich možných výstupů je široká. Od prototypování nových konceptů v rámci kampaní až po strategické budování značek a jejich profilace pro vznikající trhy. Nabízíme také komplexní služby v oblasti rozšířené a virtuální reality,“ představují kreativní skupinu majitelé Štěpán Kleník a Robin Pultera.
„Osvědčily se nám menší týmy, znamenají vyšší míru zapojení a motivaci lidí uvnitř studií. V rámci Brainz Studios však stále sdílíme část know-how, vlastní nástroje a postupy,“ popisuje Kleník.
Skupina zaměstnávající čtyřicet lidí v loňském roce dosáhla obratu na úrovni 51 milionů korun, letošní cíle obratu i zisku si nastavila podobné, protože růst alokovala na vznik interních projektů. V byznysu se přitom částečně opírá o zahraničí, třetina klientů skupiny je mimo Českou republiku.
Vlastní kino ve virtuální realitě nebo vzdělávací platforma
„Dlouhodobě spolupracujeme s řadou nadnárodních firem jako je IKEA, MSD, L’Oreál nebo Škoda Auto a u řady z nich často cílíme na globální trhy. Pro Brainz Immersive jsme se navíc od počátku rozhodli cílit, kvůli specifickému zaměření a nabídce služeb, na zahraniční trhy a konkurovat evropské špičce. V minulém roce se nám povedla například zajímavá spolupráce pro Audi,“ říká Štěpán Kleník.
Nejen v oblasti rozšířené a virtuální reality (AR a VR) se však skupina snaží mít permanentně alokovanou kapacitu na vznik vlastních platforem a produktů. Příkladem může být interní produkt vzdělávací platformy Catalystic, hudební VR platformy Brainz Music House nebo například vlastní Brainz VR Cinema, jako jediná v Česku nabízející službu virtuálního kina.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.