Slack vydává po vzoru Facebooku vlastní tlačítko pro přihlášení do online služeb
Momentálně nejrychleji rostoucí komunikační platforma, převážně pro startupy a obecně větší či menší firmy, Slack, kterou využívá na 2,7 milionů aktivních uživatelů denně, nedávno vypustila vlastní tržiště rozšíření, které lze přímo přes Slack Marketplace integrovat do firemního Slacku, a zároveň fond, který vybere ty nejnadějnější a nabídne jim kus z 80 milionů dolarů, které si startup připravil pro urychlení a usnadnění jejich vývoje.
A že to s integrací s dalšími aplikacemi myslí Slack vážně, naznačuje fakt, že je od nynějška možné experimentovat se speciálním tlačítkem “Sign in with Slack“, které podobně jako u služeb jako Facebook, Twitter nebo LinkedIn, umí čerpat data ze Slacku směrem do vybrané aplikace a tím uživatele registrovat nebo jednorázově přenést jeho data k využití nástrojů třetích stran.
Je to tak další usnadnění, které se vedení rozhodlo promovat u svých partnerů a uživatelů. Už v minulosti začal Slack nabízet přihlášení bez nutnosti zadávání hesla, pouze zasláním speciálního kódu v e-mailu. Momentálně je pak možné využít nový způsob registrace/přihlášení ve službách jako Quip, Smooz, Slackline nebo Figma.
Teď ale teprve přijde to nejzajímavější
I když jsou nové možnosti bezpochyby skvělým posunem kupředu – jen u nich to nekončí. Díky přímočařejšímu propojení aplikace třetí strany a Slacku je možné přímo v aplikaci Slacku využívat i nejrůznější předklíčované zkratky, na které jste z integrovaných služeb zvyklí. To znamená, že pokud přímo ve Slacku dokáží uživatelé využít některé funkce, které využívají jinde, zůstanou v něm déle a potencionálně už původní aplikaci samostatně ani nevyužijí.
To je pro společnost, která roste neuvěřitelným tempem, a která se vyšvihla do miliardových valuací nejrychleji ze všech startupů za poslední roky, klíčovou otázkou.