Socialbakers po loňském miliardovém prodeji mění název. Jako Emplifi budou zlepšovat zákaznickou zkušenost

Peter BrejčákPeter Brejčák

socialbakers-team2-min-22

Foto: Emplifi

Socialbakers mění jméno, na trhu bude působit jako Emplifi

0Zobrazit komentáře

O tuzemských Socialbakers nebylo po odchodu jejích zakladatele Jana Řežába, jenž se aktuálně věnuje startupu Time is Ltd., v posledních letech moc slyšet. Loni pak firma přišla se zprávou, že se plánuje stát globální jedničkou na poli marketingových technologií, o několik měsíců později však už vše bylo zase jinak.

V miliardové transakci z loňského září Socialbakers koupila americká společnost Astute Solutions a v návaznosti na tento krok teď dochází k dalším změnám. Společnosti oznámily, že se mění na novou značku Emplifi, která bude svým sedmi tisícům klientům poskytovat jednotnou platformu na zlepšování zákaznické zkušenosti.

S novým jménem chce Emplifi klientům poskytovat nástroje potřebné k propojení marketingu na sociálních sítích, zákaznické péče a e-commerce s cílem řešit a eliminovat klíčové nedostatky v zákaznické zkušenosti. V současnosti totiž zákazníci upřednostňují pohodlí a rychlost, o čemž svědčí rostoucí zájem o nákupy na sociálních sítích, péči o zákazníky či digitální samoobslužnost.

nikola-pantovic_sb-profile_1-min-22

Foto: Emplifi

Nikola Pantovič, Chief Revenue Officer společnosti Emplifi

„Očekávání zákazníků se rychle mění a značky musí být schopny pružně reagovat prostřednictvím silných a empatických kroků. Vzhledem k tomu, že zákazníci využívají čím dál tím více sociálních a digitálních prostředků ke spojení, komunikaci a transakcím, je Emplifi nastaveno tak, aby pomohlo značkám dnes uspět a v budoucnu se rozšířit o nové kanály,“ komentuje změny Mark Zablan, generální ředitel Emplifi.

„Rebranding je dovršením všech naplánovaných aktivit spojených se sloučením obou firem. Kromě nově představené jednotné cloudové CX platformy jsme propojili interní týmy a nastavili efektivní procesy pro společné fungování,“ doplňuje pro CzechCrunch Nikola Pantovič, Chief Revenue Officer společnosti s tím, že právě tyto kroky jsou důkazem o úspěšném naplnění očekávaných synergií.

Zatímco dříve Socialbakers pokrývali správu a analytiku sociálních médií, po spojení v Emplifi nabízí další dvě řešení – péči o zákazníka (na což se zaměřoval Astute) a prodej (jenž propojuje světy právě mezi marketingem a zákaznickou péčí). Během loňského prodeje přitom byla ve hře i varianta, že by nově spojené firmy působily pod značkou Socialbakers, jež má relativně vybudované jméno globálně, zatímco Astute byl známý spíš v Severní Americe.

„Chtěli jsme se oprostit od zažité představy, že Socialbakers jsou pouze nástrojem pro správu a analytiku sociálních sítí. Proto jsme se rozhodli pro zcela nový brand. Emplifi pokrývá daleko více oblastí, nabízí komplexnější řešení, a tedy aspiruje na získání příležitostí na daleko větším trhu,“ říká Pantovič. Jak doplňuje, stavět na staré značce by přitom alespoň v Česku bylo možná jednodušší. „My jsme ale nehledali nejjednodušší řešení, chtěli jsme jít cestou, která bude dlouhodobě otevírat širší možnosti,“ dodává.