Socialbakers po loňském miliardovém prodeji mění název. Jako Emplifi budou zlepšovat zákaznickou zkušenost
O tuzemských Socialbakers nebylo po odchodu jejích zakladatele Jana Řežába, jenž se aktuálně věnuje startupu Time is Ltd., v posledních letech moc slyšet. Loni pak firma přišla se zprávou, že se plánuje stát globální jedničkou na poli marketingových technologií, o několik měsíců později však už vše bylo zase jinak.
V miliardové transakci z loňského září Socialbakers koupila americká společnost Astute Solutions a v návaznosti na tento krok teď dochází k dalším změnám. Společnosti oznámily, že se mění na novou značku Emplifi, která bude svým sedmi tisícům klientům poskytovat jednotnou platformu na zlepšování zákaznické zkušenosti.
S novým jménem chce Emplifi klientům poskytovat nástroje potřebné k propojení marketingu na sociálních sítích, zákaznické péče a e-commerce s cílem řešit a eliminovat klíčové nedostatky v zákaznické zkušenosti. V současnosti totiž zákazníci upřednostňují pohodlí a rychlost, o čemž svědčí rostoucí zájem o nákupy na sociálních sítích, péči o zákazníky či digitální samoobslužnost.
„Očekávání zákazníků se rychle mění a značky musí být schopny pružně reagovat prostřednictvím silných a empatických kroků. Vzhledem k tomu, že zákazníci využívají čím dál tím více sociálních a digitálních prostředků ke spojení, komunikaci a transakcím, je Emplifi nastaveno tak, aby pomohlo značkám dnes uspět a v budoucnu se rozšířit o nové kanály,“ komentuje změny Mark Zablan, generální ředitel Emplifi.
„Rebranding je dovršením všech naplánovaných aktivit spojených se sloučením obou firem. Kromě nově představené jednotné cloudové CX platformy jsme propojili interní týmy a nastavili efektivní procesy pro společné fungování,“ doplňuje pro CzechCrunch Nikola Pantovič, Chief Revenue Officer společnosti s tím, že právě tyto kroky jsou důkazem o úspěšném naplnění očekávaných synergií.