Sportisimo zažilo rekordní rok, kdy utržilo 11 miliard, a teď má nového šéfa. Přichází z Tchiba
Do čela největší tuzemského řetězce se sportovním vybavením přichází Richard Hodul. Nahrazuje Pavla Vajskebra, který zůstává akcionářem.
Pod vedením Pavla Vajskebra se stal ze Sportisima velký byznys, který v loňském roce vygeneroval v tržbách 11 miliard korun. Největší tuzemský řetězec se sportovním a outdoor vybavením už ale od října vede nový šéf. Do Sportisima nastoupil Richard Hodul, který působil přes dvacet let v jiné velké firmě, která však neprodávala sportovní potřeby, ale kávu a také řadu dalších produktů. Působil v Tchibu, kde šéfoval několika zemím, což se mu bude hodit také ve Sportisimu.
Odcházející Pavel Vajskebr opouští exekutivní pozice ve Sportisimu po šesti letech a také s vizitkou, že v posledním fiskálním roce končícím letos v březnu firma pod jeho vedením dosáhla na zmíněné rekordní tržby. Vedoucí post opouští z osobních důvodů, nicméně i nadále zůstane pětiprocentním akcionářem a bude také působit v dozorčí radě. Většinovým majitelem Sportisima zůstává slovenský miliardář a bývalý partner Penty Martin Kúšik, pětina pak patří původním vietnamským spoluzakladatelům, kteří v Česku základy Sportisima položili už v roce 2000.
Dnes je ze Sportisima sportovní jednička na trhu. Jen v Česku má 110 prodejen, celkově 211, protože působí také na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Bulharsku. Navíc stále více šlape také do prodejů na internetu a e-shop provozuje rovněž v Polsku, Německu, Rakousku nebo Chorvatsku. Pavel Vasjkebr přitom v loňském rozhovoru pro CzechCrunch popisoval, že ambice firmy je dobývat i další trhy směrem na jihovýchod od České republiky.