Spustili jsme pracovní portál pro startupy a technologické firmy CzechCrunch Jobs
Minulý čtvrtek jsme na našem Facebooku představili velkou novinku. Pracovní portál CzechCrunch Jobs, který by se měl do budoucna stát hlavním místem, kde technologické firmy a startupy najdou ideální posily do svých týmů a to ať už jde o programátory, grafiky, markeťáky, produkťáky, účetní, analytiky a spousty dalších. A na druhou stranu právě i místem, kde těmto šikovným lidem pomůžeme najít své uplatnění.
Proč jsme CzechCrunch Jobs spustili
Během spuštění, které vyvolalo obrovský ohlas se logicky objevily i dotazy, proč je vlastně potřeba něco, co už na našem trhu v několika podobách funguje. Pracovních portálů je samozřejmě několik, například v technologiích je v tomto směru určitě nejznámější portál StartupJobs, který před lety přivedl do Česka něco, co tu chybělo a díky velmi šikovnému týmu v čele se zakladatelem Filipem Mikschikem, zaujal například i investory z Mitonu, kteří do projektu investovali.
I přesto si myslíme, že se to celé dá dělat trochu jinak (hodně nás inspiruje například zahraniční AuthenticJobs) a prostor pro další hiring portál na českém trhu je.
Jako naši velkou výhodu vnímáme samotný CzechCrunch, který se stal během své tříleté existence na českém internetu hlavním místem, kde čtenáři najdou zajímavé novinky a informace ze světa startupů, byznysu a technologií. Máme tématickou a zajímavou cílovou skupinu, která každý měsíc roste a skládá se z šikovných a kreativních lidí ze světa IT, marketingu a byznysu, zkrátka z lidí kteří něco opravdu dělají a tvoří.
Druhým, neméně důležitým důvodem je propojení se samotným CzechCrunchem, díky čemuž věříme jsme schopni inzerujícím firmám nabídnout reálnou přidanou hodnotu a hlavně zásah bez zbytečných výdajů kolem. Pracovní nabídky totiž můžeme propagovat přímo na samotném CzechCrunchi.
Už brzy pak představíme novinku, kdy se pracovní pozice budou zobrazovat v článcích cíleně, na základě toho které firmy se konkrétní článek týká. Toto vše má navíc jeden benefit v podobě ústupu od klasické, často otravné bannerové inzerce, což vnímáme jako pozitivní věc pro všechny naše čtenáře :)
50 prodaných nabídek za prvních 7 dní
CzechCrunch Jobs jsme spustili minulý čtvrtek a první ohlasy jsou skvělé. “Word of mouth” efekt zafungoval a firmy a startupy si zakoupily v podstatě bez jakéhokoliv marketingu z naší strany už okolo 50 pracovních pozic, s tím, že dnem i nocí přibývají další. Zájem postupně projevují i giganti typu Alza nebo technologický tým Škoda Auto, což je něco, co nás hodně těší.
Evidujeme také první zájemce, kteří odpovídají na pracovní nabídky a navíc získáváme cennou zpětnou vazbu, díky které CzechCrunch Jobs neustále vylepšujeme, tak aby zájemcům i firmám přinášel stále větší přidanou hodnotu.
V následujících týdnech ještě představíme několik dalších novinek v čele s vlastním headhuntingem, který bude napojovat kandidáty na pro ně ideální startupy/firmy nebo funkcí, která se zaměří čistě na freelancery. Zároveň budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu, kterou můžete posílat na jobs@czechcrunch.cz