Jako virtuální asistent pomáhá růst firmám nejen v Česku. Vydělávat už začal i sám startup myTimi
Expanze startupu na ostrovy neprobíhá úplně podle představ, podle zakladatele Jana Skovajsy se myTimi ale překvapivě daří v Polsku.
Začínali s virtuálními asistentkami pro běžné lidi, nakonec se ale s nabídkou služeb zaměřili na firmy a šlo o krok správným směrem. Český startup myTimi, který klientům nabízí outsourcing marketingu, obchodu či zákaznické péče, rychle roste, překlopil se do černých čísel a posiluje svoji pozici na zahraničních trzích v Polsku či postupně také ve Velké Británii.
„Loňský rok byl pro nás průlomový, protože jsme se poprvé komfortně překlopili do zisku přibližně dvou milionů korun. Obecně je pro nás důležité, že míříme na dvacetiprocentní ziskovost, kterou bychom rádi udrželi nehledě na vývoj trhu. Neustále se snažíme rozšiřovat nabídku našich služeb, za zmínku stojí například přidání akvizičního auditu a hlavně firemní a produktové strategie. Naším posláním je, aby firmy, které využívají naše služby, rostly,“ popisuje zakladatel myTimi Jan Skovajsa.
V konkrétních číslech se startupu loni podařilo navýšit obrat na 25 milionů korun, což je dvojnásobný meziroční růst. Letos cílí na 40 milionů, což se mu má podařit hlavně náborem asi stovky nových firemních zákazníků. „Jen z blogu a organické návštěvnosti nám chodí zhruba 50 až 60 poptávek měsíčně. Což dokazuje, že obsahem a SEO umíme potenciální zákazníky zacílit velmi dobře,“ pochvaluje si Skovajsa a jako nové klienty jmenuje Total Service, NGSS, DiVR labs nebo S&T.
Před rokem přitom třiatřicetiletý zakladatel myTimi mluvil o plánu letos dosáhnout na tržby ve výši 75 milionů korun. „Když si cíl dáte sám, tak si za ním jdete nehledě na to, jak je velký. Je ale pravda, že každý rok si při stanovování cílů říkáme, že je to naprostá kravina, které se nedá dosáhnout,“ smál se Skovajsa v rozhovoru pro CzechCrunch.