Světelné meče, které doopravdy svítí. Coca-Cola láká na nové Star Wars originálními lahvemi
Star Wars obecně patří mezi nejvyužívanější témata, co se týče designování různých produktů. Od oblečení přes hračky až po doplňky do domácnosti nebo jídlo. Vzhledem k ikonickému pojetí této vesmírné ságy tak prodejci mohou poměrně jednoduše zacílit (nejen) na fanoušky, přičemž celá situace graduje v momentě, kdy se blíží její nová epizoda.
To je samozřejmě případem i devátého dílu Star Wars: Vzestup Skywalkera, který se už příští středu (18. prosince) objeví v českých kinech v rámci předpremiéry. Nemá smysl zdůrazňovat, jak vysoká očekávání od snímku pod režisérskou taktovkou J. J. Abramse jsou – přeci jen půjde o finále a velkolepé uzavření třetí trilogie.
Této masivní aury využívají již zmínění prodejci nejrůznějšího zboží a poměrně snadno tak můžete například v oděvních řetězcích narazit na trička, mikiny, čepice nebo ponožky, které mají tematickou grafiku. Na vlně tohoto trendu se nicméně veze i Coca-Cola, která vylepšuje etikety svých kolových nápojů.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
V Singapuru s blížícím se příchodem nových Star Wars, jejichž děj mohl být nedopatřením vyzrazen ještě před samotným uvedením na filmová plátna, rozjela novou kampaň, kterou zakládá na Rey a Kylo Renovi, mocnému veliteli Prvního řádu. Na tom ostatně není nic překvapivého, jelikož jde o hlavní postavy celé trilogie. Po bližším prozkoumáním však poznáte, že nejde jen o obyčejné grafické etikety.
Meče, které doopravdy svítí
Coca-Cola do nich implementovala miniaturní LED světlo, které po stisknutí chytře skrytého tlačítka rozsvítí jejich světelné meče. Při výběru edice s „odbojářkou“ Rey je tak k dispozici modré osvětlení, zatímco meč od Kylo Rena vychází z klasické červené. Každou takovou lahev je možné rozsvítit až 500krát, což je podle všeho maximum, co německý startup Inuri (jenž se o tuto technologii postaral) na tak malém prostoru s miniaturní integrovanou baterkou zvládne vytvořit.
MEWS shání posily na následujících pozicích
Více na CzechCrunch JobsVzhledem k tomuto unikátnímu pojetí jde však o limitovanou edici na osm tisíc kusů a není dostupná jinde než právě v Singapuru, kde se o ní fanoušci „poperou“ v tzv. Galaktickém lovu. I na českém trhu však Coca-Cola spustila kampaň ke Star Wars: Vzestup Skywalkera v podobě nových etiket lahví a plechovek, které nabízí unikátní kód pro možnost výhry dalších tematických předmětů přes oficiální mobilní aplikaci.
Zobrazit příspěvek na Instagramu