Světelné meče, které doopravdy svítí. Coca-Cola láká na nové Star Wars originálními lahvemi

Filip HouskaFilip Houska

star-wars-coca-cola

Foto: Coca-Cola

Svítící světelné meče na lahvích od Coca-Coly

0Zobrazit komentáře

Star Wars obecně patří mezi nejvyužívanější témata, co se týče designování různých produktů. Od oblečení přes hračky až po doplňky do domácnosti nebo jídlo. Vzhledem k ikonickému pojetí této vesmírné ságy tak prodejci mohou poměrně jednoduše zacílit (nejen) na fanoušky, přičemž celá situace graduje v momentě, kdy se blíží její nová epizoda.

To je samozřejmě případem i devátého dílu Star Wars: Vzestup Skywalkera, který se už příští středu (18. prosince) objeví v českých kinech v rámci předpremiéry. Nemá smysl zdůrazňovat, jak vysoká očekávání od snímku pod režisérskou taktovkou J. J. Abramse jsou – přeci jen půjde o finále a velkolepé uzavření třetí trilogie.

Této masivní aury využívají již zmínění prodejci nejrůznějšího zboží a poměrně snadno tak můžete například v oděvních řetězcích narazit na trička, mikiny, čepice nebo ponožky, které mají tematickou grafiku. Na vlně tohoto trendu se nicméně veze i Coca-Cola, která vylepšuje etikety svých kolových nápojů.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Coca-Cola Singapore (@cocacolasg),

V Singapuru s blížícím se příchodem nových Star Wars, jejichž děj mohl být nedopatřením vyzrazen ještě před samotným uvedením na filmová plátna, rozjela novou kampaň, kterou zakládá na Rey a Kylo Renovi, mocnému veliteli Prvního řádu. Na tom ostatně není nic překvapivého, jelikož jde o hlavní postavy celé trilogie. Po bližším prozkoumáním však poznáte, že nejde jen o obyčejné grafické etikety.

Meče, které doopravdy svítí

Coca-Cola do nich implementovala miniaturní LED světlo, které po stisknutí chytře skrytého tlačítka rozsvítí jejich světelné meče. Při výběru edice s „odbojářkou“ Rey je tak k dispozici modré osvětlení, zatímco meč od Kylo Rena vychází z klasické červené. Každou takovou lahev je možné rozsvítit až 500krát, což je podle všeho maximum, co německý startup Inuri (jenž se o tuto technologii postaral) na tak malém prostoru s miniaturní integrovanou baterkou zvládne vytvořit.

Vzhledem k tomuto unikátnímu pojetí jde však o limitovanou edici na osm tisíc kusů a není dostupná jinde než právě v Singapuru, kde se o ní fanoušci „poperou“ v tzv. Galaktickém lovu. I na českém trhu však Coca-Cola spustila kampaň ke Star Wars: Vzestup Skywalkera v podobě nových etiket lahví a plechovek, které nabízí unikátní kód pro možnost výhry dalších tematických předmětů přes oficiální mobilní aplikaci.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Jason Freeny (@gummifetus),

Je tu první trailer na Wonder Woman 1984. Slibuje opět skvělou akci a osmdesátkovou estetiku

Tomáš ChlebekTomáš Chlebek

wonder-woman-1984-textless-movie-poster

Foto: Vertical Ent.

Wonder Woman 1984 představí nový kostým titulní hrdinky

0Zobrazit komentáře

Filmy z komiksového univerza vydavatele DC a producenta Warner Bros. nejsou zdaleka tak početné ani úspěšné jako filmy Marvelu. Wonder Woman nicméně byla v roce 2017 prvním a do letošního vydání úspěšného snímku Captain Marvel s Brie Larson jediným blockbusterem s ženskou superhrdinkou v hlavní roli, kterou ztvárnila Gal Gadot. V příštím roce je navíc doplní ještě Scarlett Johansson ve filmu Black Widow.

Ačkoliv Captain Marvel byla s více než 1,1 miliardy dolarů ke dnešnímu dni výdělečnější než Wonder Woman, která v kinech utržila přes 820 milionů dolarů, z hlediska významu příspěvku k filmovým adaptacím komiksů se nejednalo o příliš zajímavé dílo. Jednalo se přitom o poměrně ojedinělý případ, kdy Warner Bros. vyprodukovalo kvalitnější počin tohoto žánru než Disney.

Feministické poselství v kombinaci s kvalitní akcí a humorem sklidilo uznání diváků i kritiky a druhý film s Wonder Woman v centru dění by tak měl následovat podobnou trajektorii. První světovou válku ale mění za studenou válku a osmdesátky. I proto se pokračování jmenuje Wonder Woman 1984.

Rok 1984 je s vydáním prvního Macintoshe nástupem nové éry moderních technologií a kultury, zároveň však dobou, kdy se odehrává antiutopický román George Orwella. Jeho vize se v době studené války do velké míry naplnila v zemích s komunistickým režimem, který má být v novém filmu DC ztělesněn jedním z hlavních nepřátel Wonder Woman, Cheetahem. Tím překvapivě není obchodní magnát Maxwell Lord (Pedro Pascall), ale archeoložka, již ztvárnila herečka Kristen Wiig.

Samotný trailer mnoho detailů o ději nevyzrazuje, místo toho se zaměřuje spíše na osamocenost hlavní hrdinky v podání Gal Gadot v pro ni opět zvláštní době. Po desítkách let se však znovu shledá se Stevem (Chris Pine), novému nepříteli tedy budou v silově poněkud nevyrovnané dvojici čelit spolu. Režie se opět ujala Patty Jenkins.

Wonder Woman 1984 bude v českých kinech k vidění od 4. června příštího roku, ještě předtím, 6. února, se ale fanoušci DC Comics dočkají jiného filmu, Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn). Jak je zjevné z názvu, v jeho centru opět stojí žena, tentokrát je jí ovšem antihrdinka, Harley Quinn (Margot Robbie). Ta se poprvé objevila v Sebevražedném oddílu, který si v kinech vedl poněkud průměrně a u kritiky podprůměrně. Birds of Prey proto slibuje výrazně odlišnou, barevnější a šílenější podívanou.