Takto vypadá nový design messengeru, který Facebook začíná vypouštět mezi uživatele
I když se to nezdá, takřka každý týden se na Facebooku změní nějaká maličkost. Ať už je to detail na jednom ze smajlíků v jejich nepřeberném množství, nebo nějaká zásadní funkce – největší sociální síť testuje, co na většinu jejích uživatelů bude platit nejvíc. Teď přišla na řadu další aktualizace pro jednu z nejpodstatnějších částí Facebooku, pro samotná okna zpráv.
Ta dostala po vzoru Messengeru na mobilu jednodušší a čistější vzhled a nové ikony pro překlik mezi zprávami, připojením souborů, smajlíky a nebo integrovaným vyhledávačem gifů a nálepek. V rámci aktuálního barevného schématu Facebooku při aktivním chatu funguje trochu jako pěst na oko, protože základ barev je zásadně výraznější, než tmavší modrofialová, která je v okolí. Oproti tomu neaktivní chat se schová mezi další prvky svojí nevýraznou šedivou.
Změna přišla týden poté, co Messenger jako samostatná aplikace, oslavil překročení jedné miliardy aktivních uživatelů měsíčně. A zároveň chvilku poté, co designeři redesignovali nejzásadnější tlačítka pro sdílení nebo like, která jsou vložena na dalších webových serverech.