Uber chce v Česku nalákat více řidičů. Spouští proto několik novinek včetně kontaktního centra
Česká pobočka přepravní společnosti Uber si pro tuzemský trh nachystala několik změn, díky kterým chce zlákat více řidičů. Novinky se týkají zejména mobilní aplikace, nicméně tou to nekončí. Uber se totiž chystá v Praze vybudovat i kontaktní centrum pro řidiče.
Co se týče aplikace, tak si řidiči nově mohou navolit místo a čas, kam a v kolik hodin se oni sami potřebují dopravit. S touto změnou tak budou dostávat pouze takové nabídky, které korespondují s jejich směrem jízdy.
Další, vcelku pochopitelnou novinkou, je integrace chatu přímo v aplikaci. Důvod je zřejmý: lepší komunikace řidiče a zákazníka, a to především v případech vyzvednutí nebo nepředvídatelné dopravní situace. Vhodným doplňkem zároveň může být i možnost přečtení zprávy samotnou aplikací, což je (jak dodává samotná mluvčí Uberu pro Česko a Slovensko Miroslava Jozová) hlavně bezpečnostní pojistka pro řidiče.
Vedle zmíněných funkcí je aplikace také vybavena sdílením jízdy se svými blízkými, objektivnějším hodnocením kvality služeb nebo bezplatné stornování jízdy ze strany cestujícího do dvou minut od objednání.
Patrně ta největší novinka se však netýká mobilní aplikace. Česká pobočka Uberu totiž na pražském Karlíně otevírá své kontaktní centrum, které má sloužit zejména pro zrychlení náborů nových řidičů a zlepšení kvality nabízených služeb.
„Vybudováním nového centra pro řidiče pokračujeme v investicích do toho nejcennějšího, co v Uberu máme – lidského kapitálu. Otevřením nových prostor reagujeme na stále rostoucí zájem o spolupráci s Uberem v hlavním městě a chceme tak poskytnout ještě lepší, rychlejší a dostupnější servis pro nové a existující řidiče. Náš čtyřčlenný tým už nyní podporuje více než 2000 aktivních řidičů a stovky nových zájemců,“ říká generální ředitel Uberu pro Česko a Slovensko Tomáš Peťovský.
Pro konzultace bude kontaktní centrum otevřeno každý všední den.