Uber získává do týmu vyhlášeného produktového designera, který vymyslel hashtag
Chris Messina, který se proslavil zejména tím, že dal světu dnes hojně používaný “hashtag”, nastoupil toto pondělí do služeb přepravního gigantu Uber. V nejhodnotnějším startupu současnosti byl zaměstnán jako Developer Experience Lead. V této do češtiny téměř nepřeložitelné pozici se bude věnovat vytvoření lepšího renomé a dalšího rozšiřování Uberu.
Bývalý pracovník Googlu, tak nejpopulárnější mobilní přepravní platformě pomůže ještě více se prosadit na nových trzích a na těch už zavedených pro změnu přispěje k vytvoření lepšího jména. Vlohy na to Messina má, stačí si jen uvědomit, jak geniálně jednoduchým marketingovým a reklamním nástrojem hashtag je.
Jak informuje server Business Insider, Messina vidí budoucnost Uberu ještě ambicióznější než dnes. Kromě zavedeného přepravního byznysu by se chtěl více zaměřit na kurýrní platformy UberRush a UberEats. Společnost s aktuální valuací 62,5 miliard dolarů pak přirovnává k Facebooku. Také nejrozšířenější sociální síť světa se totiž stala inspirací pro desítky dalších aplikací a komunikačních nástrojů.
https://twitter.com/chrismessina/status/223115412?ref_src=twsrc%5Etfw
Foto: ChrisMessina/Twitter