V e-commerce běží tuhý boj o marži i zákazníka. Cruxo chce pomoct s lepší reklamou a hlásí investici

Startup Cruxo pomáhá značkám lépe prodávat jejich zboží online. Teď do něj přiteklo dalších 15 milionů korun.

team_pic_fav-1-2

Foto: Cruxo

Partneři Cruxa: Zleva Michal Trunkát, Hana Pavlíková a Jakub Špryngl

0Zobrazit komentáře

Stále více lidí nakupuje online. Matadoři tuzemské reklamní i mediální scény proto loni spojili síly, aby společně umožnili hráčům v e-commerce rozvíjet nový zdroj příjmů. Jdou na to skrze takzvaná retailová média, která značkám umožňují oslovit spotřebitele prostřednictvím různých reklamních formátů přímo na e-shopech. A tak vznikl startup Cruxo, jenž vyvíjí platformu, která umožňuje prodej právě takové reklamy.

Služby Cruxa dnes využívají velké e-shopy jako je Dr. Max, Astratex nebo Lékárna.cz. Už loni startup získal dvacetimilionovou investici od Presto Ventures, Zaka VC a Czech Founders VC. A teď do něj přiteklo dalších 15 milionů korun – tentokrát od Rockaway Ventures, Czech Founders VC a několika andělských investorů. Cruxo navíc hlásí, že už má zákazníky v šesti zemích a jeho měsíční obrat se pohybuje v jednotkách milionů.

„Za poslední rok jsme si ověřili, že dodavatelský marketing jde dělat efektivněji a s lepší výkonností. Na velkých e-shopech často běží stovky kampaní za měsíc v různých reklamních formátech, což vyžaduje značné manuální kapacity na obou stranách. A právě tento manuální management retailerů umíme předat technologii – a tím uvolnit kapacity na oblasti, kde je jejich využití smysluplnější,“ říká spoluzakladatel Cruxa Michal Trunkát.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

Podle Václava Pavlečka, partnera investičního vehiklu Czech Founders, panuje v oblasti e-commerce tuhý konkurenční boj o marži i zákazníka. „Proto věříme, že mnohamiliardový trh s online retail reklamou potřebuje technologické řešení, které umožní značkám efektivněji zacílit i mimo obvyklý a nákladný prostor sociálních sítí – a monetizovat prostor na stránkách retailerů,“ zdůvodňuje investici.

Cruxo tvrdí, že jeho platforma zjednodušuje procesy plánování, objednávání, nasazování i vyhodnocování kampaní. Na základě dat se stará i o efektivní využití reklamního prostoru e-shopu. Značkám i internetovým obchodům tak prý zajišťuje vyšší obraty z prodeje zboží a méně času stráveného nastavováním reklamy. Startup nyní také nabízí možnost časového omezení reklamy v průběhu dne.

Rubriku Startupy podporujíjt-retina

CzechCrunch Jobs