Visa v Česku představila nový způsob placení na internetu. Už nebude nutné opisovat číslo karty
Kliknout na tlačítko pro zaplacení, opsat šestnáct čísel z karty, datum její expirace a bezpečnostní kód, počkat na zpracování, přepsat ověřovací kód z SMS či potvrdit platbu v bankovní aplikaci. I když je v dnešní době placení online snadné, pořád vyžaduje spoustu kroků, což některé lidi odradí od dokončení objednávky. Platební společnost Visa proto představila nový způsob placení, aby byl celý proces ještě jednodušší. Nyní se službou Click to Pay s Visa vstupuje do České republiky.
Mnoho lidí již dnes využívá různé klíčenky a aplikace, v nichž mají čísla svých platebních karet uložená, opisování čísel z plastové karty do políček v e-shopu je však stále velmi častou praxí. Nová služba Click to Pay s Visa proto umožňuje zaplatit online bez nutnosti ukládat si u daného obchodníka platební kartu – stačí si ji uložit jednou.
Visa novou platební službou reaguje na stále rostoucí segment online obchodů a zvyšující se počty online plateb – například mezi červnem 2020 a stejným měsícem o rok později došlo v Česku k nárůstu e-commerce plateb o 45 procent.
„Se zvyšujícím se počtem lidí, kteří během pandemie začínají nakupovat na internetu, roste i potřeba zajistit jim jednoduché a bezpečné způsoby placení. Naše nové řešení je ale výhrou také pro obchodníky. Očekáváme, že díky tomu zaregistrují úbytek nedokončených objednávek,“ popisuje Marcel Gajdoš, generální ředitel společnosti Visa pro Česko, Maďarsko a Slovensko.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsPlatební společnost nejdřív službu představila ve Spojených státech, Velké Británii či Polsku, nyní s Click to Pay s Visa vstupuje do České republiky. Platit tímto způsobem je možné přes mobil, počítač i další zařízení, a to u obchodníků s platební bránou KB SmartPay a GoPay. V první fázi jde aktuálně o konkrétní e-shopy Bushman, Sconto Nábytek, Kapka Naděje, Nadace Terezy Maxové dětem či Cesta domů.
V další fázi je GoPay připraveno Click to Pay s Visa implementovat na drtivou většinu svých partnerských e-shopů, jejichž počet v Česku přesahuje deset tisíc, a to do konce letošního roku. Stejný postup pak Visa očekává i od dalších provozovatelů platebních bran. Většině zákazníků se novinka nabídne automaticky bez nutnosti implementace od obchodníků.
„Každé řešení, které usnadní zákazníkům placení kartou, je výhrou pro platební bránu i e-shopy. Věříme, že Click to Pay s Visa najde mezi českými zákazníky velký počet aktivních uživatelů a přispěje k vyššímu počtu zaplacených transakcí v celé e-commerce,“ říká Jan Vodička, marketingový ředitel GoPay.
Nová platební metoda od Visy je zabezpečená technologií pro ověřování totožnosti, kdy jsou platební údaje při každém nákupu nahrazeny unikátním tokenem, aby nebylo možné skutečná data dohledat.
Společnost v rámci své globální sítě umožnila tokenizaci 8 600 vydavatelům karet a více než 800 tisíc obchodníků přijímá platby tokenizovanou kartou. Celkem již bylo vydáno něco přes 2,6 miliardy Visa tokenů, což vedlo podle vyjádření společnosti ke snížení míry podvodů o 28 procent.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.