Z Rohlíku odchází značka Nespresso. Český online supermarket představí vlastní kávové kapsle
Někdo si potrpí na šálek výběrové kávy, kterou mu připraví barista v oblíbené kavárně. Jiní si hrají třeba s filtrovanou kávou. A oblíbená je také blesková příprava lahodného nápoje díky kapslím, které vložíte do stroje a bez větších příprav můžete takřka okamžitě usrkávat své espresso. Etalonem mezi kávovými kapslemi je společnost Nespresso, která letos v Česku začala testovat prodej svých kapslí mimo vlastní obchody. Experiment však nakonec nemá dlouhého trvání.
Koncem loňského roku Nespresso oznámilo, že startuje pilotní spolupráci s největším tuzemským online supermarketem Rohlik.cz. Ten začal exkluzivně prodávat jeho kávové kapsle a zákazníci si tak mohli v Česku vůbec poprvé koupit kapsle značky Nespresso mimo její oficiální butiky či e-shop. Po půl roce si ale nyní firma vyhodnotila, že se vrátí opět k výhradně vlastnímu prodeji.
„Společnost Nespresso vyhodnotila šestiměsíční pilotní projekt s Rohlik.cz a rozhodla se odstoupit od spolupráce k 31. 8. 2021,“ potvrzuje pro CzechCrunch Andrea Petrová, marketingová manažerka Nespressa, s tím, že se firma bude soustředit na vlastní kanály. K nim aktuálně patří e-shop, mobilní aplikace, deset kamenných obchodů a také služba objednávání prostřednictvím zákaznické linky.
Exkluzivní spolupráce končí i přesto, že se kávovým kapslím Nespresso na Rohlíku dařilo. „Centrála značky Nespresso se rozhodla nadále prodávat kávové kapsle jen přes své butiky. Přestože naše vzájemná spolupráce byla úspěšná, aktuální prodejní strategie společnosti Nestlé nám v ní nedovoluje pokračovat,“ doplňuje pro CzechCrunch Denisa Morgensteinová, tisková mluvčí Rohlik.cz.