IndieVoic.es chce pomocí crowdsourcingu změnit svět nezávislých médií

Michal PtáčekMichal Ptáček

indie_voices
0Zobrazit komentáře

V poslední době se nám internet trochu překickstarteroval a crowdsourcingové platformy se rojí jako houby po dešti. Nejnovějším přírůstkem je pak projekt IndieVoic.es od srbského novináře Saši Vučiniče.

Ten je mimo jiné zakladatelem neziskového fondu pro podporu médií (MDIF), který za 15 let své existence získal 123 miliónů dolarů a následně jimi podpořil více než 220 nezávislých projektů po celém světě.

Saša každopádně zůstal věrný svému řemeslu a pomocí crowdsourcingu na IndieVoic.es, chce především v rozvojových zemích podporovat nezávislá média. Jejich majitelé jednoduše na portálu vytvoří kampaň, stanoví finanční cíl a pak už jen doufají, že jejich projekt je natolik zajímavý pro uživatele, že se jim od nich dostane finanční podpory. Uživatelé pak v závislosti na tom  jakou částkou danou kampaň podpořili, získají dárek/odměnu, kterou může být například večeře s bývalým víceministrem Thajska. Druhou možností finanční podpory je pak poskytnutí bezúročné půjčky.

Ještě před samotným schválením a zveřejněním, však každá kampaň projde důsledným proklepnutím ze strany provozovatelů, kteří posoudí zda má dané médium šanci nějakým způsobem pozitivně ovlivnit oblast, ve které působí.

IndieVoic.es, které chce podporovat takřka vše od blogů, magazínů, investigativní novinařiny až po dokumenty, by mělo být podle Vučiniče finančně soběstačné počátkem roku 2016.

Náhled kampaní…
indie

Dobrá zpráva pro digitální agentury. Český nástroj Costlocker je zde

Michal PtáčekMichal Ptáček

costlocker_11
0Zobrazit komentáře

Tak jak jsme před třemi dny řekli, tak se dnes stalo a český nástroj Costlocker snažící se nejen digitálním agenturám usnadnit život tím, že jim umožní: sledovat náklady, profit, množství odpracovaných hodin nebo ziskovost klientů, je zde.

Costlocker své služby nabízí formou měsíčního paušálu, jehož výše se liší v závislosti na velikosti týmu. Tým o maximálně 5 lidech tak měsíčně zaplatí 79 dolarů, u 10-členného týmu to pak je například 149 dolarů.

Součástí uvedení na trh je však i 75 denní zkušební verze, která je kompletně zdarma a navíc nevyžaduje žádné údaje o kreditní kartě. Vyzkoušet ji samozřejmě můžete na oficiální stránce zde.

LILO & STITCH

Přečtěte si takéJe Lilo & Stitch remake, co má smysl? Film porazil i Toma CruiseDávají remaky animáků od Disneyho smysl? Nový film porazil i Toma Cruise a míří k miliardě dolarů

Homepage projektu…
costlockerH

Rozhovor se zakladatelem Tomášem Wojcikem nejen o Costlockeru. Via ByznysPark.