Mobilní appka PingTune získala 1.64 milionu dolarů a mohla by být další velkou věcí

Michal PtáčekMichal Ptáček

PingTune team photo
0Zobrazit komentáře

Vypadá to, že na trhu mobilních „messaging“ aplikací bude i nadále živo. Dalším zajímavým objevem, o kterém se začíná hodně mluvit, je iPhone appka PingTune, která kombinuje zasílání zpráv přátelům s poslechem a sdílením hudby.

PingTune původem z Londýna, vám umožní na podporovaných portálech jakými jsou momentálně Youtube nebo SoundCloud, vyhledat libovolnou písničku, v editačním režimu vyříznout její zajímavou část, doplnit text a následně pak s vašimi přáteli sdílet například vaši momentální náladu nebo zážitky. Svým způsobem se jedná o podobný princip, na jakém bude fungovat připravovaná aplikace Snippit od českého Cleevia, o které jsme nedávno psali.

Zakladatel PingTune Henry Firth o zrodu tohoto nápadu řekl:

Všimli jsme si, že lidé rádi na sociálních sítích sdílejí hudbu, ale způsob jakým to dělali byl trochu humpolácký. Kopírovat odkazy mezi jednotlivými okny není na mobilu ideální. Chtěli jsme tento proces zjednodušit a proto jsme vytvořili PingTune.

Provedení aplikace zaujalo i dvojici investorů Ruperta Hambra a Dominica Perkse, kteří do ní investovali 1 milion liber, tedy zhruba 1.64 milionu dolarů.

Android verze aplikace je v přípravě, majitelé iPhonu pak mohou stahovat zde.

Video představující aplikaci…

Vydělat na mobilních hrách je stále těžší a potvrzuje to i tento graf

Michal PtáčekMichal Ptáček

mobil_cena
0Zobrazit komentáře

V poslední době se toho hodně namluvilo o konkurenčnosti na trhu mobilních aplikací, respektive o rostoucím problému na nich vydělat.

Situace je ještě o něco jasnější na poli mobilních her, což potvrzuje i tento graf americké agentury SuperData, který na platformě iOS porovnává průměrné náklady na získání jednoho uživatele v porovnání s průměrným příjmem, který uživatel vývojářům přinese…to vše v roce 2013.

Už v roce 2012 kdy náklady vzrostly o 22% byl tento trend zřetelný, ovšem pořádný zlom přichází až koncem koncem léta 2013, kdy je CPI (cena za instalaci) větší než příjem z ní následně generovaný.

oli

Přečtěte si takéVzácná nemoc jejich syna je nezlomila. Na výzkum vybrali milionyRodiče „andělského dítěte“ spojili vědu a veřejnost. Na vývoj léčby vzácné nemoci vybrali desítky milionů

V řeči čísel se momentálně bavíme v průměru o částce 2.73 dolarů za získání jednoho uživatele (včetně nákladů na marketing), zatímco příjem je v průměru pouze 1.96 dolarů. To je podle SuperData samozřejmě pro 99% vývojářů mobilních her, kteří vyvíjejí pro iOS zařízení problém. S přicházejícími vánočními svátky pak Superdata předpovídá, že se náklady pohnou až na dvojnásobek hodnoty příjmů.

Zajímavá je i konverze z neplatícího na platícího uživatele, která se v říjnu pohybovala okolo 4.68%.