Analytická firma Mixpanel uzavřela investiční kolo s valuací 865 milionů dolarů

1799911_762672643743348_85976657_o
0Zobrazit komentáře

Mixpanel je pravděpodobně jedna z nejpokročilejších platforem pro analýzu uživatelských přístupů na mobilu a na webu. Momentálně jí využívá přes 2800 klientů včetně jmen jako Lyft, Uber, TOMTOM nebo Miniclip. Mixpanel právě uzavřel další kolo investic s částkou 65 milionů dolarů a posunul laťku své valuace k 865 milionů dolarů.

Media_4

Přečtěte si takéCoworkingový startup s hodnotou přesahující 5 miliard dolarů? To je WeWork!Coworkingový startup s hodnotou přesahující 5 miliard dolarů? To je WeWork!

Mixpanel vystartoval v roce 2009 naplno díky Y Combinatoru a nejvíce peněz do něj prozatím investovala skupina Andreessen Horowitz se Sequoia Capital. Firma už kdysi oznámila, že se bude soustředit primárně na mobilní zařízení, i přesto, že analytické nástroje fungují také na webu. Každý měsíc se podaří analyzovat bezmála 34 miliard akcí uživatelů a již od roku 2012, tedy po třech letech existence, je startup se 100 zaměstnanci, přerostlý ve firmu, profitabilní.

Čísla jsou to zajímavá, ovšem na druhou stranu musel Suhail Doshi, CEO a spoluzakladatel přiznat, že spousta zákazníků zhruba po roce odchází. Ať už si vyvíjí postupně svůj nástroj nebo zkusí konkurenci. Tohle by chtěl Mixpanel v nejbližších letech změnit v opak.

Český Skypicker dosáhl v listopadu na tržby ve výši 1 milionu euro

Michal PtáčekMichal Ptáček

skypicker_screenshot7
0Zobrazit komentáře

Vyhledávač levných letenek Skypicker může listopad 2014 považovat zatím za svůj nejúspěšnější měsíc. Oproti říjnu totiž jeho tržby povyskočily o 40% a dosáhly 1 milionu euro.

sky-h

Přečtěte si takéBrněnský Skypicker TOP1 na Product HuntBrněnský Skypicker TOP1 na Product Hunt

I když jsou dosažené výsledky radostné, vnímáme, že to je pro Skypicker stále ještě začátek,“ říká Oliver Dlouhý, zakladatel a ředitel společnosti. „Pracujeme na několikanásobném zvýšení celkové nabídky tras, letů a sedadel integrací nabídky dalších aerolinek. Současně se naše nabídka stává součástí stále většího počtu vyhledávačů a portálů, včetně světových lídrů. Už to naznačuje, že se v tržbách můžeme posunout o další řád výš. Současně pracujeme na dalším zkvalitňování našich algoritmů či na návazných službách v oblasti cestování, dodává Dlouhý

Skypicker.com je průběžně v zisku, ziskový bude také celkový výsledek za rok 2014, což je pro takto enormně rychlou společnost, která musí neustále prudce investovat do rozvoje technologií, naprosto nezvyklé,“ dodává Jiří Hlavenka