Takto vypadá nová červená edice iPhonu 7, která se objeví v Česku již za 3 dny

Filip HouskaFilip Houska

iphonered2
0Zobrazit komentáře

Edit 25.3.2017: iPhony i nové iPady je nyní možné objednávat na oficiálním e-shopu Applu s doručením do 4 dnů, přesněji do 29. března.

Je veřejně známé, že společnost Apple je v partnerském vztahu s organizací (RED), která nejrůznějšími prostředky bojuje proti šíření AIDS. Ostatně má cupertinský gigant v sortimentu několik produktů (iPody, sluchátka a reproduktory Beats, řemínky k Apple Watch a řadu dalšího příslušenství), jež jsou do typické červené barvy oblečeny. Nově se k nim přidává další zařízení.

Apple dnes totiž v rámci plánované „údržby“ webu mimo jiné odhalil novou verzi iPhonu 7, respektive 7 Plus, pod označením PRODUCT(RED) Special Edition. Ty jsou vyrobeny z červeného hliníku a jak je u této formy propagace zvykem, určitý finanční obnos z prodaných zařízení půjde na globální fond pro boj s nemocí AIDS.

iphone1984_1

Přečtěte si takéTakto vypadá iPhone v barvách původního počítače Mac za necelých 48 tisíc korunTakto vypadá iPhone v barvách původního počítače Mac za necelých 48 tisíc korun

Nová barevná kombinace sedmičkových iPhonů bude i v České republice dostupná k objednávkám od 24. března, avšak pouze v kapacitách 128GB a 256GB. Nejlevněji tedy půjde sehnat za 24 390 korun. K nejnovějšímu přírůstku do rodiny PRODUCT(RED) se mimo CEO Applu, Tima Cooka, který připomněl, že v rámci tohoto již desetiletého partnerství zákazníci iniciativu výrazně podpořili, vyjádřil i Deborah Dugan, CEO organizace (RED):

„Apple je největší korporátní dárce do tohoto globálního fondu, kam přispěl již více než 130 miliony dolary. S kombinací světově nejoblíbenějšího smartphonu a našimi snahami o poskytnutí potřebné medikace do států subsaharské Afriky budou mít zákazníci příležitost si pořídit tuto pohlednou edici iPhonů a zároveň přispět do fondu na boj proti nemoci.“

iphonered

Červené iPhony nejsou jedinou novinkou

Kalifornská firma dnes odhalila i změny na jiných frontách. Přichází jak nový 9,7palcový iPad, který nahrazuje modely Air a útočí na peněženky zájemců „nízkou“ cenou kolem 11 tisíc korun, tak aplikace Clips pro tvorbu kreativních videí nebo nová jarní edice pásků pro Apple Watch. Za zmínku stojí i aktualizace iPhonu SE, kterému byla navýšena kapacita na 32, respektive 128 GB, a to za původní cenu.

applewatch_nylon_photo_4
iphonered3

Foto: Apple Newsroom

Nová posila českého startupu Brand Embassy má za úkol zvýšit roční obrat na 100 milionů dolarů

Jiří SvobodaJiří Svoboda

brandembassy
0Zobrazit komentáře

Tuzemský startup Brand Embassy, který od roku 2011 slouží firmám k lepší komunikaci přes sociální sítě, stále roste a posiluje tak mimo jiné i po personální stránce. K týmu zakladatele a CEO společnosti Vítu Horkému se nyní přidává zkušený manažer Jan Přerovský. Bude zastávat pozici v představenstvu firmy, ale především bude figurovat jakožto Chief Revenue Officer (CRO) s nelehkým cílem.

Jeho úkolem totiž bude do roku 2021 zvýšit roční obrat firmy na 100 milionů dolarů a vzhledem k tomu, že firma dokázala jen za minulý rok číslo zdvojnásobit, na novou výzvu si věří. Jedním z prostředků, jak toho bude chtít dosáhnout, je významné rozšíření sales týmu, potažmo i celkového počtu zákazníků:

„Jedna z mých klíčových rolí v Brand Embassy je vytvořit sales tým světového formátu. Do konce roku 2017 ho zdvojnásobíme, budeme nabírat lidi do Enterprise Sales i Inside Sales. Taky vytvořím a budu dohlížet na síť partnerů v zemích, kde nemáme zastoupení,“ řekl Přerovský pro Yahoo Finance.

rezek

Přečtěte si takéBrněnský startup Flatio spouští službu na střednědobé pronájmy bytů pro zaměstnance firemBrněnský startup Flatio spouští službu na střednědobé pronájmy bytů pro zaměstnance firem

Aktuální čísla ohledně obratu ani počtu zákazníků Brand Embassy nemůže zveřejnit, Vít Horký však pro CzechCrunch uvedl, že se jeho firma specializuje na velké zákazníky, kteří přicházejí po jednotkách až desítkách a utrácejí zde řádově stovky tisíc korun ročně. Mezi nové klienty z minulého roku se řadí například operátor T-Mobile, řetězec Puma, nebo Lazada.com, e-commerce platforma z většiny vlastněná čínskou Alibaba Group.

brand emvbassy

Brand Embassy dnes působí ve 30 zemích světa a podle portálu CrunchBase vybralo ve třech investičních kolech více než 4 miliony dolarů, které pocházejí od českých skupin Startup Yard, Rockaway a Reflex Capital.

Strategický krok ke stabilizaci firmy

Přerovský má za sebou 16 let v LCS International, jedné z nejvýznamnějších českých softwarových firem 90. let. V roce 2013 nastoupil do české pobočky Microsoftu jako obchodní ředitel a přes 2 roky byl také ředitelem Národní agentury pro komunikační a informační technologie (NAKIT), která spadá pod Ministerstvo vnitra. Z pozice v této instituci, která je považována za základní kámen českého e-governmentu, byl však loni v listopadu odvolán. Už 7 let je zároveň investorem ve fondu Credo Ventures.

Foto: Brand Embassy