Twitter chystá zákaz reklam na ICO a většinu kryptoměnových peněženek

dorsey

CEO Twitteru, Jack Dorsey

0Zobrazit komentáře

Trh s kryptoměnami zažívá po obrovském boomu na přelomu roku dočasně své horší období, které doprovází regulace ze strany bank a regulatorních orgánů i různé útoky. Většina nových projektů pak využívá ke svému financování tzv. ICO, díky kterému výměnou za podporu v úvodní fázi nabízí nově vydanou kryptoměnu. Právě ICO a s nimi spojené reklamy prošly zásadní regulací také ze strany Facebooku, který je nově filtruje, či Googlu, jenž chystá odstranění všech takových reklam z vyhledávání.

Ke dvěma internetovým obrům se má v následujících dvou týdnech zařadit i Twitter, který zakáže reklamy na ICO, kryptoměnové peněženky, prodeje tokenů a také většinu směnáren, až na předschválené výjímky. Důvodem je zvyšující se počet podvodných praktik a projektů, které z lidí dostanou peníze a poté nevytvoří žádný produkt.

geo3

Přečtěte si takéBrněnský startup Geo Applications založený českými vědci získává investici ve výši 11 milionů KčBrněnský startup Geo Applications založený českými vědci získává investici ve výši 11 milionů Kč

Změna by měla být globální a bude trvat minimálně do doby, než se vymezí jasná pravidla pro podobný způsob financování a vůbec jistá regulace kryptoměn, aby se minimalizovala případná rizika. To jde proti původnímu konceptu kryptoměn, které by měly zůstat decentralizovány, bez kontroly vlád a organizací.

tw

I když je aktuálně kryptoměnový trh na svém minimu od začátku roku, objevují se i pozitivní zprávy. Podpora od velkých bank, rostoucí počet projektů, které pomáhají s reálnými problémy a také prozatím neutrální postoj amerického úřadu SEC, který chce pečlivě projednat veškeré výhody i nevýhody nové technologie a poté jasně stanovit pravidla. Další novinky přijdou také kolem probíhajícího summitu G20 v Buenos Aires, kde je kryptoměnám věnován celý blok.

Rostoucí problém s falešnými účty

Nejen reklamy, které často lákají na nereálné zhodnocení investic a slibují investorům nemožné, ale také falešné účty jsou v souvislosti s kryptoměnami na Twitteru problém. Takřka u každého příspěvku zakladatelů a oficiálních profilů různých startupů se objevují falešné účty, které zobrazují soutěže a rozdávání tokenů zdarma, pokud uživatelé pošlou do jejich peněženky určité množství kryptoměny.

Příklad podvodného příspěvku:

Jak si Twitter poradí s touto problematikou, jasné není. K detekci falešných profilů sice firma využívá nejrůznější technologie, ale na určitý typ takových podvodů je stejně Twitter prozatím krátký.

Hra Shadowgun Legends od brněnských MADFINGER Games má již 1,5 milionu předregistrací

Filip HouskaFilip Houska

834FEC70-1CEA-4B26-A67A-79A1075C4471
0Zobrazit komentáře

Jen tři dny zbývají do doby, kdy brněnské herní studio MADFINGER Games, které stojí i za populárními mobilními hrami Dead Trigger či Unkilled, vydá očekávané pokračování mobilní sci-fi střílečky s prvky RPG Shadowgun pod označením Legends. O tom, že se herní svět na tuto novinku těší, svědčí i přes 1,5 milionu oficiálních hráčských předregistrací.

Mobilní hra Shadowgun Legends, kterou studio v čele s Markem Rabasem vyvíjelo přes tři roky, má být dějově zasazena do třiceti let po událostech původního díla Shadowgun, respektive do datadisku Leftover. Nově se tak hráči se svým fiktivním hrdinou vrátí do známého světa, kde mohou podnikat další questy s přáteli, tvořit vlastní guildy či vyzývat ostatní soupeře.

king

Přečtěte si takéČeská hra Kingdom Come: Deliverance se začíná bez pirátské ochrany prodávat na platformě GOGČeská hra Kingdom Come: Deliverance se začíná bez pirátské ochrany prodávat na platformě GOG

S tím souvisí i čtyři herní režimy, které v Shadowgun Legends budou dostupné. Vedle kampaně čítající až dvě stě misí, ve kterých budou hráči zachraňovat lidstvo před nepřátelským vetřelcem, se naskýtá i možnost speciálních co-op misí s přáteli, arénových PvP soubojů nebo odreagování se u formování nových týmů v takzvaném Hubu.

3165A807-762E-4457-A76F-CC5D33F9192F

Díky uvedené herní náplni a poměrně silnému brandu Shadowgun toto pokračování v předregistracích nasbíralo zmíněných více než 1,5 milionu hráčů z různých koutů světa. Šéf a spoluzakladatel MADFINGER Games Rabas komentuje tento úspěch slovy:

„Máme obrovskou radost z rostoucí podpory naší herní komunity. Nikdy jsme ani nesnili o tom, že Shadowgun Legends v tak krátkém období získá 1,5 milionu předregistrací. Je to neuvěřitelné a zavazuje nás to k tomu, abychom doručili skutečně skvělou hru a utvrdili naši znamenitou tradici.“

ezgif-3-de9339c3e3-1

Přečtěte si takéStartupy se konečně dočkaly. Sněmovna schválila režim ESOPůStartupy se konečně dočkaly. Sněmovna schválila nový režim zaměstnaneckých akcií

Oficiální vydání Shadowgun Legends je naplánováno na čtvrtek 22. března, kdy jako free-to-play verze dorazí jak na mobilní platformy iOS a Android, tak Apple TV a Android TV. Zájemci mají stále možnost předregistrace, díky které mohou získat speciální herní odměny.

62FDED3D-348D-4ACB-9023-04088D99DAC1

Foto: MADFINGER Games