I tyto české osobnosti se příští týden představí na brněnské konferenci Glorious
Přes padesát úspěšných Čechů, kteří prorazili ve sféře byznysu a technologií, se zajímavými přednáškami a řadou inspirativních workshopů na jednom místě. I takto by se dala charakterizovat očekávaná akce Glorious v prostorách Sono Centrum a Hvězdárny v Brně, jež startuje již 3. května. A CzechCrunch jakožto hlavní mediální partner bude u toho.
Celá akce má být založena na čtyřech hlavních pilířích – podnikání, leadership, startup a osobní rozvoj. Právě na tato témata budou vedeny nejrůznějších přednášky, rozvržené do programu 4. a 5. května, a přes 30 praktických workshopů, jež budou „předskokany“ celé konference. Součástí bude i networking a řada doprovodných aktivit.
Na koho se můžete těšit?
Glorious letos hostí 52 českých řečníků, a to včetně jmen jako Otto Fabri (automobilový designer), Jan Řežáb (zakladatel Socialbakers), Marie Havlíčková (CEO Slevomatu) nebo Dalibor Dědek (zakladatel Jablotronu). My jsme pro vás vybrali pár dalších v podobě podrobných profilů:
Pavel Turek, komerční ředitel Red Bull Air Race a expert na F1
Pavel Turek v letech 1997 až 2013 absolvoval sedmnáct sezón ve Formuli 1 a díky tomu navrhl několik zajímavých nápadů vztahujících se k F1 (dvousedadlová formule, jízda s monopostem za polárním kruhem nebo uvedení monopostu Davida Coultharda do stavu beztíže). I na základě těchto originálních návrhů se později, v roce 2013, stal komerčním ředitelem mistrovství světa Red Bull Air Race, kde zajišťuje kompletní obchodní a příjmové stránky seriálu, jako je sponzoring, prodej televizních vysílacích práv, prodej vstupenek, hospitality, merchandising a licensing.
Mezi jeho další úspěchy patří prodej sportovního webu f1sport.cz Mladé frontě a virtuálního operátora Gorila Mobil, kterého pod svá křídla v roce 2014 převzalo 02. Dnes investuje do několika projektů v oblasti motorsportu a je ambasadorem paliv OMV MaxxMotion.
David Semerád, spoluzakladatel studia STRV a CEO entity STRV Labs
David Semerád spolu s Lubo Smidem, Pavlem Zeifartem a Martinem Šťávou v roce 2014 založil vyvojářské studio uLikeIT, nyní známé jako STRV. Tento tým, ve kterém byl Semerád výkonným ředitelem, se podílel na vývoji mobilních a webových aplikací jako Ordr, ClassDoje nebo Tinder. Nově je Semerád CEO entity STRV Labs, jež vznikla začátkem letošního roku, a přenechal tak post šéfa v STRV kolegovi Lubo Smidovi.
Jeho přednáška: Obětovat vztah za byznys?
Náplň: Know-how, jak skloubit podnikání a vztahy s nejbližšími, aby se obojí co nejlépe rozvíjelo.
Jaroslav Beck, hudební skladatel
Jaroslav Beck (29) se soustředí na tvorbu hudby k herním či filmovým dílům. Stojí například za zvukovou stopou k upoutávce hry Battlefield nebo televizní upoutávce nového dílu Terminátora a Star Wars. Své schopnosti postupně studoval v Oxfordu, kde nasbíral dostatek znalostí k tomu, aby se přestěhoval do Los Angeles a snažil se prorazit ve sféře hollywoodského hudebního produkce. Nyní je součástí vývoje VR hry Beat Saber, která má vyjít již v první polovině května a pro kterou vytváří kompletní soundtrack.
Jeho přednáška: Dosáhnout svých snů před 30? Super! Ale co pak?
Náplň: Jak být stále dravý a motivovaný, i když přijde úspěch přes oslavením 30. narozenin.
Daniel Franc, Program Manager v Googlu
Daniel Franc má na starosti rozsáhlý program pro spolupráci v IT a podnikatelské sféře v technologickém gigantu Google. Ostatně jej sám i před deseti lety spoluzakládal. Během své kariéry působil jako technický ředitel tuzemských a zahraničních firem.
Jeho přednáška: Máte dlouhé vedení?
Náplň: Vytipování třech klíčových oblastí pro komunitní práci s důrazem probuzení energie v dosud nekomunitních týmech.
Josef Havelka, marketingový guru
Josef Havelka se řadí mezi špičku českého marketingu, což dokazuje i prestižní ocenění Adman pro přínosy pro český marketing. Založil reklamní agenturu Leo Burnett, kde je ředitelem pro střední a východní Evropu, podílel se na vzniku společnosti ZOOT a přes tři roky byl marketingovým ředitelem České spořitelny.
Jeho workshop: Brand Building ve 21. století
Náplň: Jak se tvoří brand ve 21. století s důrazem na praktická cvičení a srovnávání, jak se značky budují dnes a jak se budovaly před několika lety.
Jelikož je CzechCrunch hlavním mediálním partnerem akce Glorious, nabízíme pro vás 15% slevu na vstupné. Stačí během nákupu vstupenek (ZDE) zadat promo kód „CZECHCRUNCH“.