Český Mixit chystá předplatné müsli pro stálé zákazníky

Michal PtáčekMichal Ptáček

mixit-m
0Zobrazit komentáře

Česká firma Mixitspecializující se na výrobu müsli zhotoveného na zakázku pro své zákazníky připravuje další zajímavou novinku. Společnost, která by letos měla dosáhnout na obrat ve výši 200 milionů Kč, totiž 20. května spustí program předplatného, určeného především pro stálé zákazníky.

Produkt s názvem Mixit klub předplatitelů konkrétně zákazníkům nabídne přednostní přístup k novinkám, dopravu zdarma, slevy a pravidelné dodávky müsli až domů bez nutnosti opakovaně vytvářet nové objednávky. 

sens_051018-1

Přečtěte si takéObchodní řetězec Penny Market začíná prodávat chléb a tyčinky z cvrčků od českého startupu SENSObchodní řetězec Penny Market začíná prodávat chléb a tyčinky z cvrčků od českého startupu SENS

Právě stálí zákazníci, kteří dle slov zakladatelů společnosti Tomáše Hubera a Martina Wallnera pravidelné nákupy z nedostatku času často odkládají, se podílejí na obratu Mixit ze dvou třetin a dává tedy smysl se jim aktivněji věnovat.

“Růst počtu nových zákazníků se nám daří posledních několik let udržovat setrvalý především díky relativně velkým investicím do nových produktů. Samozřejmě si uvědomujeme, že především v Česku jednou narazíme na strop, a proto se chceme nyní mnohem více zaměřit na stávající zákazníky a rozšíření nabídky a servisu pro ně,” říká Tomáš Huber, spoluzakladatel Mixit.cz.

Samotné předplatné bude Mixit nabízet dvou variantách. V případě objednání první varianty, označené jako “U tří měsíčků”, získá předplatitel za jednorázovou částku 1 990 Kč pravidelné dodání müsli na 3 měsíce. Druhá neomezená varianta s názvem “Dar nekonečný” pak za částku 599 Kč měsíčně nabídne aktuální nabídky müsli s dopravou zdarma a malým dárkem ke startu předplatného.

Mixit_klub_predplatitelu (3)_mala

Připravovaný Mixit klub předplatitelů

Foto: Radana Čechová