Český Mixit chystá předplatné müsli pro stálé zákazníky

Michal PtáčekMichal Ptáček

mixit-m
0Zobrazit komentáře

Česká firma Mixitspecializující se na výrobu müsli zhotoveného na zakázku pro své zákazníky připravuje další zajímavou novinku. Společnost, která by letos měla dosáhnout na obrat ve výši 200 milionů Kč, totiž 20. května spustí program předplatného, určeného především pro stálé zákazníky.

Produkt s názvem Mixit klub předplatitelů konkrétně zákazníkům nabídne přednostní přístup k novinkám, dopravu zdarma, slevy a pravidelné dodávky müsli až domů bez nutnosti opakovaně vytvářet nové objednávky. 

sens_051018-1

Přečtěte si takéObchodní řetězec Penny Market začíná prodávat chléb a tyčinky z cvrčků od českého startupu SENSObchodní řetězec Penny Market začíná prodávat chléb a tyčinky z cvrčků od českého startupu SENS

Právě stálí zákazníci, kteří dle slov zakladatelů společnosti Tomáše Hubera a Martina Wallnera pravidelné nákupy z nedostatku času často odkládají, se podílejí na obratu Mixit ze dvou třetin a dává tedy smysl se jim aktivněji věnovat.

“Růst počtu nových zákazníků se nám daří posledních několik let udržovat setrvalý především díky relativně velkým investicím do nových produktů. Samozřejmě si uvědomujeme, že především v Česku jednou narazíme na strop, a proto se chceme nyní mnohem více zaměřit na stávající zákazníky a rozšíření nabídky a servisu pro ně,” říká Tomáš Huber, spoluzakladatel Mixit.cz.

Samotné předplatné bude Mixit nabízet dvou variantách. V případě objednání první varianty, označené jako „U tří měsíčků”, získá předplatitel za jednorázovou částku 1 990 Kč pravidelné dodání müsli na 3 měsíce. Druhá neomezená varianta s názvem „Dar nekonečný“ pak za částku 599 Kč měsíčně nabídne aktuální nabídky müsli s dopravou zdarma a malým dárkem ke startu předplatného.

Mixit_klub_predplatitelu (3)_mala

Připravovaný Mixit klub předplatitelů

Foto: Radana Čechová

Američan dostal za obtěžující reklamní telefonáty rekordní pokutu ve výši 120 milionů dolarů

call
0Zobrazit komentáře

Federální komunikační komise Spojených států amerických (FCC) vydala příkaz k zaplacení historicky nejvyšší pokuty vůbec – konkrétně 120 milionů dolarů, v přepočtu tedy cca 2,5 miliardy korun. Šlo o případ, ve kterém Adrian Abramovich z floridského Miami využíval automatizovaných hovorů k nevyžádanému obtěžování téměř 100 milionů potenciálních klientů pro své cestovní produkty.

Abramovich byl takto schopen během pouhých 3 měsíců obvolat na 96 milionů čísel po celé zemi s nabídkou zájezdů či ubytování v zahraničí, navíc s tím, že se vydával za jednoho z pracovníků známých firem jako Expedia, Hilton, Marriot či TripAdvisor. Reklamní hovory byly zcela automatizované, namluvené lidským hlasem a působily velmi věrohodně.

spacex

Přečtěte si takéRaketa Falcon 9 vynesla do vesmíru historicky první komunikační satelit BangladéšeRaketa Falcon 9 vynesla do vesmíru historicky první komunikační satelit Bangladéše

Abramovich navíc do svého seznamu volaných čísel zařadil i pohotovostní čísla, bezdrátové telefony a především osobní rezidenční linky, to vše bez jakéhokoliv souhlasu. V USA je obecně podobné volání marketingových agentur problém, který lze řešit pouze složitým odhlášením nebo instalací aplikace, která blokuje pravděpodobné nevyžádané hovory.

FCC

Federální komunikační komise Spojených států amerických (FCC)

Abramovich se k hovorům přiznal, ale tvrdí, že neměl původně zájem lidi jakýmkoliv způsobem poškodit nebo je nějak obtěžovat. Při své obhajově ovšem nebyl schopen poskytnout důkazy, které by takovou skutečnost vyvracely, což vedlo k potvrzení stamilionové pokuty, jež byla původně navrhnuta již v létě minulého roku.

Hovory byly navíc lokální, číslo bylo většinou registrováno v blízkém okruhu volaného, což mohlo způsobit v postižených důvěru. Jakmile se jim takové číslo dovolalo a hlas se představil jako jeden z pracovníků výše zmíněných firem, měli stisknout číslici jedna pro vyslyšení celé exkluzivní nabídky, která se tvářila jako výrazně levnější, než běžně.

Jak se podobným telefonátům bránit?

Nevyžádané hovory jsou narůstajícím problémem nejen v zahraničí, ale i v Česku. Ať už jde o nabídky pochybných úvěrů od nebankovních společností, pojištění, levnější mobilní tarify nebo pozvánky na různé akce, za které má dostat návštěvník zaplaceno nebo výraznou slevu na nabízené zboží. Primárním způsobem, jak se takovým telefonátům bránit je obezřetnost – pamatovat na to, že jen málokdy je pravda to, co na první pohled zní jako pohádková nabídka bez jakéhokoliv úsilí.

zvednoutto

solarni-panel

Přečtěte si takéVelká rána pro solární byznys. V úpadku je pionýr oboruVelká rána pro byznys se soláry na střechách domů. V úpadku je pionýr oboru s miliardovými tržbami

I to ale často nestačí, především starší lidé jsou často terčem podobných praktik, a to hlavně proto, že chtějí být s někým v kontaktu a dostat se do společnosti. Pro ty lze mimo obezřetnosti doporučit využití chytrého telefonu s nainstalovanou aplikací pro blokování potenciálně závadných čísel. V Česku takto funguje například aplikace „Zvednout to?“, které jsme se v minulosti věnovali.

Foto: FCC