Na CzechCrunchi nově najdete výběr nejlepších pracovních pozic v Česku

Michal PtáčekMichal Ptáček

ccjobs2

Nové CzechCrunch Jobs jsou tentokrát plně součástí CzechCrunche

0Zobrazit komentáře

CzechCrunch letos oslavil své páté narozeniny a zpětným ohlédnutím to byla opravdu jízda. Z původně nadšeneckého blogu píšícím o novinkách ze světa startupů se nám postupně podařilo rozšířit záběr a společně vybudovat, věřím, seriózní internetové médium, na kterém si najdou to své lidé ze světa byznysu, startupů, technologií, lifestylu i cestování.

Naši čtenáři jsou unikátní a my to samozřejmě dobře víme. Jsou aktivní, zajímají se o dění kolem sebe, budují vlastní projekty nebo pracují v zajímavých firmách, jsou to často lidé, kteří svým způsobem určují budoucí směřování naší země. A CzechCrunch je jedním z míst, které má možnost je mezi sebou aktivně propojovat. Měsíčně ho navštíví necelých 600 tisíc lidí a jejich počet i nadále roste.

Proto jsme na CzechCrunch.cz/jobs nově vytvořili agregátor pracovních pozic, kde najdete ty nejatraktivnější pracovní nabídky v Česku. Naší ambicí není jako v případě našeho dva roky starého a neúspěšného pokusu vytvořit další pracovní portál a soupeřit v tomto ohledu s násobně lepšími službami.

Chceme tentokrát dělat to, co umíme – využít sílu komunity lidí a firem, kteří CzechCrunch navštěvují, a zvýšit dosah a viditelnost již existujících pracovních nabídek, publikovaných jinde po internetu. To vše za cenu 200 Kč bez DPH za jednu pracovní pozici propagovanou nejen na samotných CzechCrunch Jobs, ale také tématický napříč celým CzechCrunchem.

V praxi tak pracovní inzeráty na CzechCrunch Jobs vůbec neobsahují detailní popis pracovní pozice a při prokliku je člověk jednoduše přesměrován na cílovou adresu pracovní nabídky. Může to být oficiální pracovní web dané firmy, blog nebo například inzerát na některém z pracovních portálů.

Ostatně i proto jsme hned od začátku odstartovali partnerskou spolupráci s tuzemskými projekty StartupJobs a TechLoop, které na CzechCrunch Jobs nově své pracovní pozice zveřejňují a dodávají jim tak ještě větší visibilitu. Věřím, že se brzy připojí i další, a společně tak pomůžeme propojit ještě více firem a talentovaných lidí napříč celou Českou republikou.

Michal Ptáček
zakladatel
michal@czechcrunch.cz

Spustili jsme nový CzechCrunch. Podívejte se na největší změny a novinky, které přináší

Michal PtáčekMichal Ptáček

0Zobrazit komentáře

V září tohoto roku tomu bude už 6 let, co byl spuštěn CzechCrunch. Z původně hobby blogu, který chtěl zjednodušenou formou informovat o zajímavých informacích ze světa startupů, se v průběhu let stal dospělý projekt, který čtenáře pravidelně zásobuje obsahem ze světa byznysu, technologií, startupů, ale například i cestování nebo vzdělávání.

Hodně jsme vyrostli, ostatně z původní „one-man show“ se stalo, věřím, seriózní a nezávislé médium s devítičlenným týmem lidí, který se svojí energií a poctivostí zasloužil o to, že CzechCrunch si aktuálně měsíčně přečte okolo 550 tisíc čtenářů. To je skvělé číslo a všem čtenářům a čtenářkám, kteří k němu přispívají, bych chtěl tímto poděkovat. Mimo jiné právě zmíněnou nezávislost vnímáme jako jednu z nejdůležitějších metrik. CzechCrunch nemá žádné investory, nepatří žádnému mediálnímu domu ani bohatému mecenáši, ale pouze nám. To je něco, o co se spousta v mých očích jinak kvalitních online médií opřít nemůže, a vidíme to do budoucna jako velkou konkurenční výhodu.

Zároveň ale vnímáme velké příležitosti a mezery, které bylo potřeba zaplnit, a dalším logickým krokem bylo proto CzechCrunch uzpůsobit aktuálním potřebám a více ho zprofesionalizovat. I proto jsme se rozhodli pro kompletní redesign, který nyní CzechCrunch posouvá z blogového formátu více do stylu tradičního online média a portálu. Už delší dobu se snažíme přinášet nejen novinky, ale i podrobnější ekonomické rozbory, rozhovory a detailní reportáže a právě tuto potřebu jsme při designování nového vzhledu velmi zohledňovali.

yemi

Layout článku pro rozsáhlejší články a rozhovory

CzechCrunch totiž do budoucna nebude pouze online médium, ale i platforma s přidruženými funkcemi a službami. Brzy tak představíme nový pracovní portál, databázi firem, říkejme ji například „obchodní rejstřík 3.0“, ve které bude možné přehledně dohledávat například investice v jednotlivých tuzemských firmách, vyhledávač eventů a samozřejmě také další obsahové vertikály, které doplní náš již fungující magazín o Applu, AppleCrunch.

czechcrunch

Nový CzechCrunch

Důležité bylo i samotné technické řešení. Web jsme pročistili, výrazně zrychlili a většinu věcí napsali sami na míru. Novinkou je express sekce pro krátké zprávičky, několik layoutů pro jednotlivé druhy článků, samozřejmě také plná podpora Retiny a responsivity s důrazem na mobilní zařízení. Ostatně, přibližně 55 procent čtenářů dnes CzechCrunch pročítá hlavně z mobilů a tento trend se bude s největší pravděpodobností i nadále zvyšovat. A my se zase budeme snažit zvyšovat kvalitu naší dennodenní práce a přinášet vám ten nejlepší možný obsah.

Děkuji za pozornost, věřím, že se nový CzechCrunch bude líbit, a zároveň uvítáme jakoukoliv pozitivní i negativní zpětnou vazbu k jeho nové podobě. Psát nám můžete na info@czechcrunch.cz.

Michal Ptáček
zakladatel