Bolt Food spouští spolupráci se Žabkou. Nákup potravin online slibuje v Praze doručit už za pár desítek minut
Výzva: stihne mi aplikace Bolt Food doručit nákup ze Žabky rychleji, než napíšu tento článek? Začátkem dubna spustila estonská služba Bolt s alternativními taxíky v Praze také donášku jídel z restaurací a dnes svou aplikaci rozšířila o možnost nákupu potravin online.
Podle svého vyjádření vybrané zboží doručí už do 60 minut od objednání, čímž slibuje ještě rychlejší dodání než tuzemská jednička mezi online supermarkety Rohlik.cz. Bolt Food tím chce zákazníkům nabídnout řešení pro rychlé nákupy.
„Společnost Bolt nás oslovila s možností propojení online nákupů potravin. My máme portfolio potravin a Bolt zase platformu, přes kterou si zákazník může objednat potraviny domů či do kanceláře. Logicky se toto spojení nabízí a služba skvěle doplní naši stávající nabídku,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka, která patří do skupiny Tesco.
Při tvorbě objednávky, která musí mít minimálně 200 korun, však narážím na potenciální problém. Doručení potravin je sice rychlé, ale tak širokou nabídku jako na Rohlíku rozhodně čekat nemůžete. V nabídce chybí například ovoce, zelenina, pivo či jiné alkoholické nápoje, ale kdo chce pořídit ty nejnutnější základní potraviny, tak bude uspokojen.
Jak popisuje samotný Bolt, v rámci pilotu obsahuje nabídka 250 produktů od pečiva, masných výrobků a lahůdek přes kávu, čaje, mléčné výrobky, cukrovinky a nápoje až po drogerii a kosmetiku. Počítá však s tím, že sortiment se bude nadále rozšiřovat.