Wolt slaví dva roky v Česku a jídlo rozváží už z 900 restaurací. Nově začíná s dodáváním zboží z obchodů
Wolt v Česku funguje v Praze a Brně
Objednat si jídlo z restaurace přes mobilní aplikaci se stává čím dál větším standardem. Alespoň to naznačují čísla finského startupu Wolt, která firma zveřejnila k výročí dvouletého fungování v Česku. Navíc se ale pouští i do dalšího segmentu a zboží bude rozvážet i z nerestauračních zařízení.
Wolt před dvěma lety začínal se zhruba 50 restauracemi, nyní už si zákazníci mohou vybrat z téměř z devíti set, a to hlavně díky geografickému rozšiřování v rámci jednotlivých měst. Ještě před rokem, v době prvního výročí, jich přitom byly tři stovky. Wolt uvádí, že nejvíce si lidé objednávají pizzu, burgery a vietnamskou kuchyni.
„V průměru doručujeme jídlo za 29 minut. V loňském roce se dokonce podařilo nejrychlejší objednávku doručit do šesti minut, což už je opravdu mistrovský kousek,“ říká Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou republiku a Slovensko.
Finský startup se však chce pokusit o další rozšíření svých kurýrních služeb, a to nejen geograficky, ale i do šířky po stránce produktů. Pro CzechCrunch uvedl, že pod kategorií Wolt Market si lidé budou moci nově objednat i potraviny či další předměty z obchodů všeho druhu.
„Na Wolt Market jsou například obchůdky s potravinami, alkoholem, pekárny i obchody se sladkostmi, párty potřebami nebo například stolními hrami. Uvidíme, jak se bude vyvíjet do budoucna, je možné, že budou další místa časem přibývat,“ odhaluje marketingový manažer Woltu David Krátký.