Zákazníky Air Bank nově přivítá asistent s tabletem. Na pobočky ale chodí stále méně lidí

Air Bank představila nové řešení CAir. Když už klienti dorazí na pobočku, bude tam na ně čekat asistent s tabletem, aby jim pomohl s bankovnictvím.

air_bank

Foto: Air Bank / CzechCrunch

Air Bank představila nový produkt: CAir

0Zobrazit komentáře

„Kdy naposledy jste měli neodbytnou touhu navštívit vaši banku?“ ptá se Karel Horák, ředitel divize Péče o klienty v Air Bank. „V posledním roce asi ani jednou, že,“ odpovídá vzápětí. Většinou prý člověk nemá chuť chodit na pobočku, když v kapse má mobilní bankovnictví. Ostatně i z dat Air Bank vyplývá, že fyzické návštěvy jejích poboček absolvuje jen minimum klientů.

Pokud si to ale rozmyslí a na pobočku se přece jen vypraví, nově je tam přivítá bankovní asistent s tabletem, ve kterém je nadstavba aplikace My Air nazvaná CAir. „Asistent provede klienta celým procesem. Při další příležitost tak bude zákazník schopen požadavek vyřídit sám bez nutné návštěvy pobočky,“ vysvětluje Horák.

V praxi to vypadá tak, že pracovník banky ověří občanský průkaz klienta a pak vedle něj sedí, aby jej mohl navigovat v jeho internetovém i mobilním bankovnictví a odpovědět na každou otázku. Celý proces tak probíhá v prostředí, které již klient zná. „Existují banky, kde asistent sedí na druhé straně stolu za počítačem a vy netušíte, na co kouká,“ říká zástupce Air Bank.

stock-3

Přečtěte si takéAir Bank spouští investice do akcií i jejich částí od tisícovkyAir Bank spouští investice do akcií i jejich částí od tisícovky, minimální poplatek jsou dva dolary

V zahraničí už několik bank rozjelo nové způsoby zákaznické péče. Některé nabízí své prostory pro různá komunitní setkání nebo v nich provozují kavárny či restaurace, další finanční domy – například JPMorgan – dokonce provozují pobočky v Metaverse. „My už ale také máme bezpečnou, jednoduchou a samoobslužnou pobočku. A tou je naše aplikace,“ tvrdí Horák. Podle něj je nové řešení Air Banky originálem, který ještě jinde na světě není.

CAir se do konce roku postupně objeví na všech pobočkách Air Bank, přičemž Praha a Brno jsou už prý tímto způsobem obslouženy. „Pomocí této služby se nám daří naplňovat tři základní potřeby každého klienta – obsloužit, naučit a poradit,“ uzavírá Horák.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

Air Bank je součástí skupiny PPF, jejímž novým majoritním vlastníkem je superholding Amalar. Ten vstřebal akciové podíly a rodinná aktiva rodiny Kellnerových. Zbylé podíly v PPF drží přímo či nepřímo nejbohatší Češka Renáta Kellnerová společně se všemi potomky zesnulého zakladatele PPF Petra Kellnera. Kromě dcer Anny, Lary a Marie jde i o Kellnerova syna z prvního manželství – Petra Kellnera mladšího.

Livesport slaví historickou akvizici za desítky milionů eur. Pod svá křídla převzal španělský BeSoccer

Dosavadní konkurent Livesportu se zaměřuje na informace a výsledky ze světa fotbalu poskytované nejen fanouškům, ale i týmům, skautům a agentům.

hajek-a

Foto: Livesport

Martin Hájek, většinový majitel Livesportu

0Zobrazit komentáře

Livesport Martina Hájka nabízí sportovní zpravodajství a výsledky více než stovce milionů uživatelů po celém světě. Nyní se zaměřil na fotbalové fanoušky nejen ze západní Evropy v rámci největší akvizice ve své historii. Získal svého španělského konkurenta BeSoccer, nejpopulárnější čistě fotbalovou aplikaci s živými výsledky na světě.

„Jednalo se o akvizici v řádu desítek milionů eur. Přesnou částku bohužel nemůžeme zveřejnit,“ naznačuje pro CzechCrunch Petr Vavřík, šéf komunikace Livesportu detailnější informace o historické transakci. Livesport díky ní získal 100% podíl ve službě, která každý měsíc přináší 25 milionům uživatelů informace zaměřené výhradně na fotbal.

BeSoccer založený v roce 2008 v Malaze představuje pro Livesport ideální způsob, jak rozšířit služby nabízené skrze vlajkovou loď společnosti jménem Flashscore. Tu měsíčně využívá přes 100 milionů uživatelů a nabízí informace z desítek sportovních odvětví.

„BeSoccer bude z produktového a teritoriálního hlediska skvěle Flashscore doplňovat,“ uvedl Hájek, podle něhož je nákup konkurenční služby výsledkem dlouhodobé snahy o posilování pozice mezi světovými poskytovateli rychlých sportovních informací. V loňském roce Livesport utržil přes 2,5 miliardy korun a letos posílil například i v Indii.

besoccer_visual_03

Foto: Livesport

BeSoccer měsíčně využívá 25 milionů uživatelů

„Díky BeSocceru se výrazně zlepší naše postavení ve španělsky a francouzsky mluvících zemích, kde má náš nový produkt silnou uživatelskou základnu. Zároveň produkuje unikátní datový i zpravodajský obsah, což přináší řadu příležitostí pro synergie mezi ním a naší vlajkovou lodí,“ doplnil Hájek.

Celou transakci vedla společnost Livesport Digital, která má na starosti právě akvizice. Livesport skrze ni v průběhu loňského roku získal například australský fotbalový online magazín Tribal Football. Mimo něj společnost v nedávné době vstoupila v rámci své světové expanze například i do Indie, Thajska, na Filipíny či do Ghany, nebo spustila fotbalový portál FlashFootball.

Nákupem BeSocceru nově pod Livesport spadají celkem tři nové obchodní entity – a to samotný BeSoccer a Resultados de Fútbol, které cílí na fotbalové fanoušky, a pak také BeSoccer Pro. Ten cílí na B2B segment, kdy fotbalovým klubům, skautům a agentům nabízí důležité analytické nástroje, jako jsou výkonnostní indexy hráčů či reportovací nástroje pro skauty.