Jak nakopnout byznys do konce roku? V Praze se radily e-commerce jedničky v čele s Mailstepem

MailstepMailstep

mailstep-networking

Foto: Mailstep

Přední zástupci české e-commerce sdíleli své know-how

Před pár týdny se v pražském Karlíně pod záštitou české fulfillmentové jedničky Mailstep konala networkingová akce na téma „Jak nakopnout byznys do konce roku“. Partneři z oblasti e-commerce si mohli poslechnout přednášky zástupců Seznamu, Balíkovny či Heureky, sdílet své zkušenosti a dozvědět se, jak využít obchodních příležitostí, které nejen závěr roku přináší.

Na sto hostů z řad e-commerce specialistů se potkalo v karlínské Spojce s cílem vyměnit si oborové know-how, něco se přiučit a seznámit se s novými inovativními přístupy v podnikání. Témata od vývoje trhu přes e-mailing až po marketingové příležitosti a logistická řešení budoucnosti rozebralo v šesti přednáškách několik odborníků.

Vystoupili technologický ředitel Mailstepu Martin Maro, manažer útvaru e-commerce Balíkovny Dan Šenkýř, Head of Merchant Sales Martin Skopálek z Heureky, specialista na marketingové strategie Petr Matoušek, který se teď v rámci firmy promoGEN specializuje e-mail marketing, autor obchodního a logistického omnichannelu Salexpander Michal Hájek a také senior konzultant S-klik Jakub Loula ze Seznamu, kteří nechali nahlédnout do vlastní kuchyně.

„Event měl několik cílů a splnil je na 100 procent. Chtěli jsme se s klienty po čase setkat, popovídat si o stavu jejich byznysu a o jejich plánech. Sdílet s nimi naše plány a vize, abychom jim ukázali, že jsou v dobrých rukou,“ říká David Začal, obchodní ředitel společnosti Mailstep, který akci moderoval. Sám zve kohokoliv, koho e-commerce zajímá více do hloubky, na další plánované akce.

Mailstep dobývá Evropu

Tuzemský lídr v oblasti fulfillmentu napíná své síly k expanzi a dalšímu rozvoji služeb. Jeho nově otevřené vývojové centrum v Karlíně se zaměřuje na digitalizační projekty v logistice a lepší napojení na e-shopové platformy, k last-mile dopravcům nebo na marketplaces po celém světě, rozšiřuje skladovací a expediční prostory a expanduje do Itálie. V příštím roce má Mailstep v plánu pokořit další hranice a vstoupit na nové trhy. Stejné ambice má i pro své klienty.

„Chceme svým klientům pomáhat růst. Proto jsme dovedli prezentující z řad Seznamu, Heureky, Balíkovny, specialistů na marketplaces či newslettery, kteří klienty mohli na jednom místě edukovat a inspirovat. Mimo jiné si naši partneři odnesli několik speciálních nabídek a příležitostí od oborových specialistů, kterou mohou zužitkovat pro rozvoj svých služeb,“ dodal David Začal.

Článek vznikl ve spolupráci se společností Mailstep. Brandstory je speciální formát obsahu, který vzniká plně v režii partnera, redakce pouze provádí jeho korekturu. Více najdete zde.