Revoluční Aditbe přichází s beta verzí. Zjednodušuje proces nákupu reklamy pro malé a střední firmy

Reklama bude malým a středním podnikům dostupná na několik kliknutí kdekoli na světě.

AditbeAditbe

aditbe_homepage-min

Foto: Aditbe

Agentura Aditbe

V marketingu se léta setkávali s časovou náročností a dlouhými procesy při nákupu reklamního prostoru. S tím se zakladatelé Aditbe chystají zatočit. Idea na Aditbe se zrodila v hlavách Lubomíra Šimka a Tomáše Leiblingera – majitelů akční marketingové agentury Kreativ Gang.

„Nápad jsme iterovali asi rok. Zároveň jsme potřebovali předat každodenní řízení agentury do spolehlivých rukou, abychom měli na nový projekt dostatek času. S Aditbe máme globální ambice a je to pro nás priorita,“ přibližuje Lubomír Šimko.

Během tohoto období si Aditbe přizvalo ke spolupráci opravdu seniorní tým, který se stal spoluzakladatelem. Společně už půl roku mění vize ve skutečnost.

aditbe_ponuka_mienkotvornych_medii-min

Foto: Aditbe

Nabídka názorotvorných médií od Aditbe

Kdo stojí za Aditbe

Ľubomír Šimko – kreativec a spoluzakladatel Kreativ Gang, obchodní agentury Deal Factory a haly extrémních sportů Hangair. Propojuje byznys s marketingem, vyznává strategie growth hack. Má patnáct let zkušeností s vedením a tvorbou originálních kampaní, budováním identit nových značek.

Tomáš Leiblinger pracoval více než osm let jako sport a event marketing manager pro Red Bull. Podílel se na projektech jako Red Bull Air Race Bratislava duel, Wings for life a stovkách dalších. Později spoluzaložil Kreativ Gang a Hangair, jedinou sportovní halu pro trénink akčních sportů na Slovensku.

Dušan Vavrek, který má bohaté zkušenosti z práce ve společnosti Google, se podílel na několika úspěšných exitech. Dušan je také zakladatelem výkonnostní agentury Tomatoes, která je ve startupové komunitě dobře známá. Setkat se s ním můžete také jako s externím vyučujícím digitálního marketingu na Univerzitě Komenského.

Petr Šedivec přináší bohaté zkušenosti z korporátního prostředí, kde působil na vedoucích manažerských pozicích. Jeho schopnosti v oblasti řízení týmu a financí zajišťují Aditbe pevné základy úspěchu.

Jozef Chudý přichází s více než dvacetiletými zkušenostmi v oblasti výzkumu a vývoje softwaru a přináší neocenitelný pohled na věc, který pomáhá utvářet a zdokonalovat naši platformu. V oblasti výzkumu a vývoje vedl úspěšné projekty v hodnotě více než sto milionů dolarů. Byl zodpovědný za návrh, škálovatelnost, udržitelnost a rozšiřitelnost komplexních softwarových platforem.

aditbe_foto_tim_cofounderi-min

Foto: Aditbe

Spoluzakladatelé Aditbe

Aditbe: Marketingová řešení na dosah ruky

Aditbe zjednodušuje proces nákupu reklamy na několik kliknutí. Snadno to zvládne každý podnikatel i bez marketingových znalostí. „Naším cílem je zpřístupnit efektivní reklamu malým a středním podnikům, které tak mohou zviditelnit své produkty a služby s minimálními náklady a maximálním efektem. Pomocí několika kliknutí může podnikatel nastavit, spustit a sledovat své reklamní kampaně,“ popisuje Tomáš Leiblinger

Zkušenosti a úspěchy

To, že je Aditbe skvělý nápad, potvrzuje i zájem médií o spolupráci. V krátké době jsme uzavřeli partnerství s největšími mediálními domy, jako jsou TV Joj, News and Media Holding, Bauer Media, Petit Press a dalšími vlastníky reklamního prostoru na Slovensku. V současné době nabízíme více než 2 500 produktů.

„Již první dva měsíce v testovacím režimu ukázaly velký zájem o naše produkty. Na základě získané zpětné vazby jsme přidali nové funkce a připravujeme se na rychlou expanzi do zahraničí. Věříme, že naše řešení je připraveno pro globální trh,“ přibližuje Ľubomír Šimko.

Proč právě Aditbe?

Aditbe je tu proto, aby podnikatelům usnadnilo život. Nákup reklamního prostoru nebyl nikdy jednodušší. Díky naší platformě může i podnikatel bez větších znalostí a zkušeností v marketingu efektivně spravovat své reklamní kampaně. Ušetří tak čas a peníze, které může investovat do rozvoje svého podnikání.

Přestože si prozatím celý vývoj financují sami, hledají také potenciální investory. „Věříme, že díky našemu silnému týmu a zájmu mediálních partnerů o náš produkt máme potenciál stát se významným hráčem na reklamním trhu,“ doplňuje Lubomír Šimko.

Připojte se

Aditbe není jen platforma, je to komunitní řešení, které pomáhá podnikatelům růst a uspět. Pokud máte zájem o více informací nebo potřebujete poradit s výběrem služeb a produktů Aditbe, neváhejte je kontaktovat.

CC Brandstory

Článek vznikl ve spolupráci Aditbe