Brněnský Bobobox stojící za výtvarnou krabicí pro děti chystá nové varianty a změny předplatného
Bobobox, mladý startup z moravské metropole zaměřující se na uspokojení dětských potřeb za pomocí svých originálních výtvarných krabic, který jsme vám představili v březnu, připravuje několik novinek. Tou nejzásadnější je rozšíření produktového portfolia, jež má být obohaceno o tři nové, respektive modifikované, varianty.
V nabídce bude nově speciální verze pro sourozence (+ 129 Kč/box), která má disponovat dvojnásobkem kreativního obsahu, nebo dárkový box (429 Kč) s přáním pro oslavence a pozměněným vzhledem.
Novinkou bude také zmenšená varianta klasického modelu za 99 korun, která má sloužit jako ukázka toho, jak výtvarné krabice fungují a vypadají. Hodit se však může například i pro dětské oslavy, kde bude potřeba větší množství těchto produktů.
Tím to však u Boboboxu nekončí. Chystají se i změny u předplatného, kde bude nově možnost ročního předobjednání, nebo automatické měsíční platby kartou. Startup také uvádí, že je v plánu zavedení partnerského programu, který by fungoval ve formě affiliate.
Obliba roste
Za svou krátkou působnost, která se datuje k začátku letošního roku, stihl Bobobox nasbírat cenný feedback nejen od svých předplatitelů, kteří je i částečně inspirují k produktovým inovacím, ale také od projektu Testováno na dětech. Ten tyto boxy, které v sobě skrývají kreativní a dovednosti zvyšující úkoly, podle konkrétních měřítek ohodnotil na 92 procent.