Česká eshopová platforma Shoptet tento rok očekává růst obratu o 82 % na 50 milionů Kč
Česká společnost Shoptet, která patří mezi největší poskytovatele eshopových řešení na tuzemském trhu, prožívá úspěšné období. Zatímco loni firma, jejíž stejnojmennou eshopovou platformu využívá 8 300 eshopů, navýšila obrat o 51 % na celkových 27,8 milionů korun, letos se bude zřejmě těšit z ještě o něco lepších čísel.
Obrat Shoptetu byl měl totiž v roce 2016 vyrůst v porovnání s rokem předchozím o dalších 82 % (o 22 milionů Kč) na celkových 50 milionů Kč.
„Rosteme takřka každým dnem. Momentálně máme 35 zaměstnanců, do konce roku bychom chtěli naši firemní rodinu rozšířit na 40 členů. V současné době na naší platformě běží více než 8300 e-shopů, ještě v prosinci roku 2015 to bylo ‚pouhých‘ 6 600,“ uvedl Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet, a dodal, že právě rok 2016 by mohl být tím, kdy společnost dosáhne obratu ve výši až 50 milionů Kč.