Český projekt PostHeads oficiálně spuštěn

Michal PtáčekMichal Ptáček

postheads2
0Zobrazit komentáře

Český projekt PostHeads, kterému jsme se velmi podrobně věnovali už v listopadu, dnes oficiálně ukončil několikaměsíční privátní betaverzi a byl zpřístupněn i pro veřejnost.

PostHeads, za kterým stojí Lukáš Kořínek společně s jeho agenturou Bubble, ve stručnosti slouží jako nástroj pro správu sociálních médií a vzájemnou komunikaci s klienty. Mezi zákazníky, kteří ho využívají patří například Škoda Auto, Becherovka nebo Bosch.

Co se jednotlivých tarifů týče, v nabídce jsou aktuálně 4 varianty a to: Basic (184 dolarů/měsíčně), Classic (322 dolarů/měsíčně), Master (552 dolarů/měsíčně), Pro (920 dolarů/měsíčně). K dispozici je zároveň také třítýdenní zkušební verze.

Vyzkoušet službu samozřejmě můžete na oficiálním webu zde.

Česká appka Fripito vybírá peníze na Indiegogo. Během pár hodin získala 3 tisíce dolarů

Michal PtáčekMichal Ptáček

fripito_1
0Zobrazit komentáře

Na crowdfundingovém portálu Indiegogo, který je v podstatě nejznámější alternativou za Kickstarter, se objevila kampaň na další český projekt, respektive aplikaci. Jmenuje se Fripito a stojí za ní fotograf Honza Březina, kterého můžete znát například také z oblíbeného videopodcastu Digit.

Aplikace, která bude dostupná pro platformy iOS a později i Android, by měla být virtuálním fotoprůvodcem se stovkami lokací po celém světě. Obsahovat bude jak podrobné informace o stravování, ubytování a dopravě, tak především také tipy na z pohledu focení zajímavá místa. Na základě dané lokality pak zároveň ještě poskytne informace o světelných podmínkách, vhodné technice nebo nastavení fotoaparátu.

Fripito, které by se stručně dalo popsat také jako aplikace od fotografů pro fotografy, bude samo o sobě zdarma s tím, že bude nutné dokupovat jednotlivé průvodce v ceně od 3 do 15 dolarů.

rubicon-ye-x

Přečtěte si takéFestival Rubicon: Co víme o akci, která připomíná Fyre Festival?Fyre u sousedů aneb Jak očekávaný slovenský festival Rubicon v přímém přenosu míří do záhuby

Cílem kampaně, kterou najdete zde, je vybrat 60 000 dolarů. Prozatím se během několika hodin podařilo získat 3 080 dolarů.

Ukázka připravované aplikace…
aplikace_1