Český startup Statusdroid, který hlídá výpadky webů, míří na konferenci TechCrunch Distrupt

0Zobrazit komentáře

Všichni, kdo si někdy prošli budováním nového produktu, zažili situaci, kdy se jim podařilo vše připravit, spustit, dostat na web první várku uživatelů, ale v jednu chvíli jim web spadl. Něco jednoduše podcenili. Podobná věc se může stát ale i v pozdější fázi, kdy se již výpadky mnohdy podceňují, přitom ale mohou mít zásadní vliv na prodej nebo získání nových uživatelů.

S monitoringem takových výpadků chce pomoci pražský startup Statusdroid, který nonstop hlídá funkčnost webu hned z 13 lokací různě po světě a dokáže o případných problémech okamžitě informovat za pomocí e-mailu, hovoru či SMS zprávy. Kromě výpadků jako takových upozorňuje i na končící platnost bezpečnostních certifikátů, bezpečnostní rizika nebo informuje uživatele o plánovaných výpadcích.

lidl3

Přečtěte si takéLidl spustil v Česku pilotní provoz svého eshopuLidl spustil v Česku pilotní provoz svého eshopu

Statusdroid je momentálně v betaverzi, kde si ho lze vyzkoušet zdarma s kontrolou každých 30 sekund a s hodinovými bezpečnostními testy. Do betaverze se registrovalo přes 130 uživatelů, kteří monitorují více než 400 webů – startup by chtěl v několika následujících dnech přejít na placenou verzi, kde se bude platit podle počtu hlídaných domén. Ti, kdo se registrují do betaverze ještě předtím, dostanou 3 úvodní měsíce zdarma.

statusdroid3

Mezi navazující služby by pak mělo patřit například i pozastavení reklam směrem na web ze sociálních sítí, aby uživatelé nepřecházeli někam, kde nic momentálně není. Souběžně s přechodem do ostrého režimu se zakladatelé chystají i na prestižní konferenci TechCrunch Distrupt v San Franciscu, kde za spolupráce s českou agenturou CzechInvest budou od dnešního dne produkt prezentovat.

statusdroid

Spotify spustilo novinku, pomocí které lze sdílet a přehrávat hudbu přímo v rozhraní iMessage

Filip HouskaFilip Houska

17430285726_739ca8d496_o
0Zobrazit komentáře

Nejrozšířenější platforma současnosti na streaming hudby, Spotify, již nějakou dobu funguje nejen v rámci prohlížeče nebo jako desktopová aplikace, ale také jako rozšíření pro komunikační nástroje. Na jaře se tento švédský gigant dostal na Messenger od Facebooku v podobě bota, díky kterému si mohou uživatelé rychleji zasílat oblíbené skladby, bez nutnosti jej opouštět.

A nyní se dostává i do komunikačního rozhraní od Applu. Ačkoli Spotify nevydalo žádné oficiální prohlášení, serveru TechCrunch potvrdilo, že nově integruje do chatovací platformy iMessage své rozšíření, jež uživatelům dovolí rychle listovat katalogem skladeb, které Spotify nabízí, aniž by museli odcházet z rozhraní iMessage.

trello_091317x1

Přečtěte si takéTrello konečně vydalo aplikaci pro Mac a WindowsTrello konečně vydalo aplikaci pro Mac a Windows

Vybranou skladbu včetně coveru a informací o umělci lze kliknutím po vyhledání odeslat a druhá strana si může rovnou pustit 30vteřinový úsek, aby zjistila, zdali to bude její šálek kávy. Pokud ano, přejde do plnohodnotné verze Spotify. Na podobné bázi funguje i bot na Messengeru.

spotify_091517x1

Rozšíření pro iMessage přichází s nejnovější aktualizací Spotify a všem, kteří mají povolenou automatickou instalaci vybraných aplikací v rozhraní iMessage, se objeví ihned v příslušném panelu. Pokud ne, je možné si jej zdarma stáhnout z iMessage App Store.

Foto: Olle Eriksson, Flickr