David Beckham prozradil, jak zůstává v kondici. Má vlastní řadu doplňků a chodí brzo spát

Ke stárnutí ve zdraví podle bývalé fotbalové hvězdy přispívá hlavně posilování s činkami a dostatečně dlouhé noci v posteli. A taky nové přípravky.

David Beckham a IMY8

Foto:CzechCrunch/IM8

David Beckham a jeho nové výživové doplňky.

0Zobrazit komentáře

Dalo by se říct, že dřívější fotbalová megastar David Beckham tráví hodně času ve svém venkovském domě v okrese Cotswolds západně od Londýna. Alespoň tak vypadají jeho sociální sítě, na kterých ukazuje, jak chová slepice a včely nebo pěstuje na záhoně jarní cibulku. Současně se ale stále věnuje byznysu. Ke slunečním brýlím nebo spoluvlastnictví dvou fotbalových klubů loni přibyla značka výživového doplňku. Co se ale týká receptu na dlouhověkost, Beckham zároveň přiznává, že není nad kvalitní spánek.

Nebyl jsem nejtalentovanější hráč na hřišti, ale makal jsem víc než kdokoliv jiný,“ řekl David Beckham minulý týden magazínu Fortune při prezentaci svého nového výživového produktu v New Yorku. Dodal, že tenhle přístup ke sportu teď aplikuje i ve svých ostatních životních rolích, ať už jde o to, jaký je otec, manžel, nebo dokonce byznysmen.

Do New Yorku dojel Beckham právě za byznysem, konkrétně představit svou dlouhověkost ve skleničce, kterou vyrábí a prodává ve spolupráci s asijskou firmou Prenetics. Doplněk spatřil v jeho rodné Británii světlo světa už během loňského podzimu. Jmenuje se IM8 a lze jej koupit buď ve formě prášku, nebo tablet za cenu od 124 dolarů (v přepočtu od 2 480 korun).

Měl by pomáhat se zajištěním dostatku energie, dobrým trávením, zdravými nehty a vlasy a „stárnutím ve zdraví“. Beckham novinářům potvrdil, že sám IM8 bere už půl roku. Hlavním smyslem značky je prý „scuknout“ šestnáct různých výživových doplňků dohromady.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

Výživové doplňky ale nejsou jediným receptem bývalého fotbalisty a miliardáře na to, jak zdravě stárnout. Zmíněnému Fortune popsal také svoji denní rutinu. Je prý ranní ptáče, takže je vždy první vzhůru a ze všeho nejdřív se postará o snídani pro nejmladší ze čtyř dětí, třináctiletou Harper. Tu mívá hotovou kolem 7:20. „Většinou je to buď ovesná kaše, nebo si někdy dá kousek toastu. Vždycky má matchu, kterou jí připravuji já. Má ráda jen matchu od táty,“ uvedl Beckham pro americký online magazín.

Poté, co dceru odveze do školy, je čas na výživové suplementy a posilovnu. Při cvičení se zaměřuje hlavně na zvedání činek. Ve svých skoro padesáti prý ví, že právě to pomáhá proti svalovým ztrátám, které jsou způsobené stárnutím organismu. Přitom v době, kdy hrál fotbal, nebylo posilování jeho šálkem kávy. ​​„Trochu nabírám svaly a to mě baví… Už tolik neběhám,“ nechal se slyšet bývalý fotbalista.

Po posilovně míří do kanceláře a po práci vyzvedává Harper ze školy. Po večeři pak většinou jeho cesta vede už rovnou do postele. „Jedna z věcí, které jsem se snažil změnit kvůli dlouhověkosti, je můj spánek,“ vysvětlil Fortune Beckham. „Vždycky jsem si myslel, že nepotřebuji tolik spánku, ale změní se to, když se jednou opravdu dobře vyspíte. Když máte osm nebo devět hodin spánku, uvědomíte si, jak je to důležité,“ dodal.

Beckham se uvedením vlastních vitamínů přidal k celebritám, jako je například Kourtney Kardashian nebo Gwyneth Paltrow, které naskočily na vlnu longevity produktů již dříve a zřejmě vědí proč. Suplementy jsou in. Americký Forbes předpokládá, že byznys zaměřující se na zdravý životní styl vzroste celosvětově během příštích čtyř let v přepočtu ze 153 bilionů korun na 202,5 bilionu.

Žádné hvězdné manýry aneb Jak Slovák Ivan Kašša nafotil pro americký McDonald’s wrestlera Johna Cenu

Slovenský rodák si připsal svůj dosud největší mezinárodní úspěch. Jeho práce pro McDonald’s s hvězdou Johnem Cenou sklízí nečekaně pozitivní ohlasy.

cena-1

Foto: Ivan Kašša/Instagram / CzechCrunch

Ivan Kašša a John Cena

0Zobrazit komentáře

Spolupracovat s hvězdami, jejichž jména zná celý svět, se během pracovní kariéry podaří málokomu – natož člověku, který pochází ze slovenského patnáctitisícového města. Výjimky se ale najdou. Právě tou je Ivan Kašša, fotograf pocházející z Handlové a žijící v Praze, který nafotil novou kampaň pro americký McDonald’s s wrestlerem a hercem Johnem Cenou. „Tolik pozitivních ohlasů od lidí v Česku jsem vůbec nečekal,“ říká teď pro CzechCrunch.

Kašša se v posledních letech vypracoval mezi československou špičku v oblasti módní a komerční fotografie. Jeho tvorba je v místních kruzích známá precizností i citem pro atmosféru. A přestože má za sebou spolupráce se světovými značkami jako Adidas, Levi’s, Tiffany & Co. nebo Asahi, jednou z jeho nejvýznamnějších zakázek se stala právě spuštěná McValue kampaň pro americký McDonald’s. V rámci té se mu před objektiv postavil samotný John Cena, legenda wrestlingu a hollywoodský herec.

„K focení Ceny jsem se dostal díky tomu, že mě agentura poptala přímo u produkce Stink Films. Už dřív jsme spolupracovali na kampani pro americký McDonald’s, takže bylo skvělé, že si na mě znovu vzpomněli. Bral jsem to jako zajímavou výzvu a příležitost pracovat na dalším velkém projektu,“ říká teď Kašša pro CzechCrunch.

John Cena

Foto: Instagram @ivankassa

Johna Cenu fotil pro McDonald’s slovenský fotograf Ivan Kašša

Ačkoliv měl jasně daný kreativní koncept od zadavatele, výběr lidí, kteří mu pomáhali na place, byl v jeho rukou. „Je to pro mě klíčové. Světla, asistenti, všechno jsem si poskládal s pomocí producentky Dominiky tak, aby to šlapalo na sto procent. Už od začátku jsem věděl, že budu fotit Cenu, ale nechtěl jsem se tím nechat rozhodit. Přeci jen – pořád jsme jen lidi, ne?“ popisuje se smíchem mladý fotograf.

Právě lidskost a profesionálnost americké legendy nakonec celé focení doprovázela. „Žádné hvězdné manýry, žádné komplikace, naopak skvělá energie a přirozenost před objektivem. Focení proběhlo hladce a byla to radostná zkušenost,“ pochvaluje si Kašša.

Ačkoliv už za sebou má slovenský rodák několik velkých mezinárodních kampaní, projekt pro americký McDonald’s pro něj představuje zásadní krok vpřed. „Nikdy jsem nefotil celebritu takového kalibru. Tohle pro mě rozhodně byl level up. Když se ohlédnu zpět, jsem hrdý, že je tahle práce součástí mého portfolia,“ říká Kašša.

grok-2

Přečtěte si takéNoví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězuNabízí režim pro dospělé a plánují únos papeže. Noví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězu

A zdá se, že není jediný, kdo nově uvedenou kampaň považuje za zdařilou. Na sítích, kam fotograf svou práci sdílí, se po středečním zveřejnění fotografií Johna Ceny spustila lavina nadšených reakcí.

„Tolik pozitivních ohlasů od lidí v Česku jsem vůbec nečekal. Že je to tak big deal, jsem si uvědomil až po nasdílení na svůj Instagram, podle reakcí a komentářů mých followerů,“ přiznává Kašša a dodává: „A kdo ví, třeba je to jen začátek něčeho ještě většího.“