Decathlon chce uspět ve fotbalu. Ve světě sází na Griezmanna z Madridu, v Čechách na to jde od východu
Ambasadorem fotbalové značky Kipsta, která patří Decathlonu, se v Česku stal záložník Adam Vlkanova. Firma vybaví i jeho tým FC Hradec Králové.
Aktualizováno Fotbalový klub FC Hradec Králové sice stále ještě neví, kdo bude jeho novým majitelem, ale v mezičase aspoň přidal dalšího dodavatele svého sportovního vybavení. Menší německou společnost Jako doplnila jedna z nejrozšířenějších značek v českých rodinách i na zdejších hřištích – a vlastně nejen tam: Kipsta. Jde o řadu fotbalového vybavení z dílny Decathlonu, největšího prodejce sportovního vybavení na světě. Ten má v kopané velké ambice.
Už v lednu hodně zarezonovala zpráva, že tváří Decathlonu ve světě fotbalu se stane slavný francouzský útočník Antoine Griezmann z Atlética Madrid. Jeho českou obdobou měl být Milan Petržela, ale tak nějak všichni cítili, že sice známý, avšak nyní druholigový hráč není podobný typ magnetu. A tak to Decathlon v Česku zkouší dál.
Kromě toho, že Kipsta a Decathlon budou nově dodávat sportovní vybavení pro FC Hradec Králové včetně jeho A-týmu, se původně francouzský řetězec dohodl na užší spolupráci i s hradeckým záložníkem Adamem Vlkanovou. Takže už ne Milan Petržela, ale spíš on má být hlavní tváří značky.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsSice to stále není hvězda jako Griezmann, ale přece jen jde o posun: Petržela už oslavil čtyřicítku a z prvoligového Slovácka letos zamířil o patro níž do Viktorie Žižkov, naproti tomu Adam Vlkanova je relativně čerstvě třicátník a má toho v kariéře před sebou přece jen víc. Je hradeckým odchovancem, část kariéry ale strávil ve Viktorii Plzeň a Bohemians.
„Jsme velmi rádi, že se Adam stává součástí našeho týmu ambasadorů. Nejenže jde o výrazného hráče FC Hradec Králové, ale také o fotbalistu, který dokonale vystihuje hodnoty naší značky. Naše spolupráce se neomezuje jen na hřiště, ale zahrnuje i aktivity pro fanoušky a zákazníky Decathlonu, především na hradecké pobočce. Adam jako hradecký patriot s hlubokým vztahem ke klubu i městu je pro nás skvělá volba, a proto se velmi těšíme na spolupráci,“ řekl Petr Salaj, který má v Česku značku Kipsta na starost.
Spolupráce s Decathlonem je dalším z řady transformačních kroků, které klub FC Hradec Králové provádí. Předloni se mužstvo nastěhovalo na nový stadion, který město nechalo postavit a jenž dnes patří k nejmodernějším v Česku. Zároveň je v běhu prodej majetkového podílu v klubu, o který má velký zájem skupina známých investorů v čele s bývalým fotbalistou Ivem Ulichem a internetovým miliardářem Ondřejem Tomkem. Členem jejich investiční grupy je také česká fotbalová legenda Pavel Nedvěd.
Samotný Decathlon má ve fotbale velké ambice, což kromě spolupráce s Griezmannem dokazuje i tím, že je oficiálním dodavatelem míčů pro francouzskou nebo belgickou soutěž i pro Evropskou ligu UEFA.
Poznámka: V původní verzi článku stálo, že Decathlon nahrazuje Jako, ale to byla mylná informace. Za chybu se omlouváme.