Genzer a Suchánek zacvičili s cenami. Na internetu je to naše nejúspěšnější reklama, zní z Penny
Nejslavnější čeští komici, taneční kreace, rádoby cvičení a samozřejmě pennysky. Nová kampaň populární sítě supermarketů v Česku plní účel.
Zničehonic se objeví bříška dvou chlápků v červených oblečcích, jak si to směřují k regálům. Tam se upraví, aby během tanečního vystoupení dostatečně dobře reprezentovali. Pak to do rytmu jedné z nejchytlavějších melodií českého internetu rozjedou. Nebo tedy spíš rozcvičí. Už více než měsíc má řetězec supermarketů Penny novou kampaň, do které obsadil ověřenou dvojici komiků Richarda Genzera a Michala Suchánka. A dosáhl s ní přesně toho, co chtěl.
„Když se podíváme na YouTube, je to naše vůbec nejúspěšnější reklama, jakou jsme kdy udělali,“ říká pro CzechCrunch vedoucí strategického marketingu v Penny Vít Vojtěch a odkazuje na číslo 1,4 milionu, tedy počet přehrání, který od začátku března nová kampaň má. „Konkrétní čísla ohledně vlivu na atributy značky budeme mít až v polovině roku, nicméně nepochybujeme o tom, že budou pozitivní,“ věří. A vlastně se není čemu divit.
Hlavní role v nové reklamě Penny, která má propagovat nízké ceny nabízených produktů, se chopilo duo Richard Genzer a Michal Suchánek, tedy dost možná nejznámější čeští komici, kteří své diváctvo baví například v improvizační show Partička. Mimo jiné ale s diskontním řetězcem spolupracují i na pravidelné sérii Kroužkování, kde vybírají výhodné nabídky z akčních letáků. Proto se další obsazení pro Penny vyloženě nabízelo.
„Na Kroužkování s Genzerem a Suchánkem jsme dostávali řadu pozitivních ohlasů, proto jsme je oslovili, zda chtějí zkusit i něco víc. Zájem měli, a tak jsme si stanovili směr, jakým chceme jít, a začali kampaň připravovat,“ dodává Vojtěch. Spolu se studiem Wilhelm Kinga, který za celým konceptem spotu stojí, reklamní agenturou Hullabaloo, produkčním studiem Boogie Films a komparzisty proto na dvě noci vyrazili do prodejny v pražských Horních Počernicích, kde se spot natáčel.
Výsledkem je dílo, na které mají všichni názor, ať už pozitivní, nebo negativní – a tak to mělo být. Genzer se Suchánkem se totiž ve spartakiádních oblečcích prohání po prodejně, cvičí různé kreace a jsou znázorněním antisportovců, kteří mají hlavně pobavit. Velkou měrou se na zábavném aspektu reklamy podepisuje i přezpívaný hit Everlasting Love od populární německé zpěvačky Sandry.
Novinka nepřímo navazuje i na loňskou kampaň, do které Penny obsadilo populárního českého písničkáře Michala Davida. Ten také v zábavně laděném spotu z diskotékového prostředí propagoval nízké ceny – a také rozdělil český internet na dva tábory. „Vypadá to, že si celebrity volíme dobře,“ uvádí Vojtěch. Reklama Kompot ovšem (minimálně na YouTube) nemá zdaleka takový úspěch.