Google již brzy spustí zcela nový design své emailové služby Gmail

Filip HouskaFilip Houska

gmail
0Zobrazit komentáře

Kalifornská technologická společnost Google chystá výraznějším způsobem inovovat svou emailovou službu Gmail v internetových prohlížečích. Změny se mají týkat zejména designu, nicméně přibudou také nové funkce jako Smart Reply nebo ztlumení zpráv. Příchod aktualizovaného webového Gmailu se očekává v rámci týdnů.

Emailová služba Gmail se od svého vzniku v roce 2004 (respektive 2007, kdy byla zpřístupněna veřejná betaverze) stala jednou z nejpopulárnějších v tomto oboru. Dokazují to přibližně 1,2 miliardy aktivních uživatelů, kteří si v emailovém rozhraní Googlu cení nejen jeho stability a bezplatné 15GB kapacity, ale také poměrně přehledného designu. Ten by však měl projít značnou změnou.

92E9BC3D-8B12-4543-BBF3-A9F789300750

Přečtěte si takéSeznam.cz se svým kanálem Televize Seznam zahajuje outdoorovou propagaciSeznam.cz se svým kanálem Televize Seznam zahajuje outdoorovou propagaci

Server The Verge s odkazem na oficiální vyjádření Googlu informuje, že se gigant z Mountain View chystá inovovat webovou verzi Gmailu. Novinky by se měly odehrát zejména ve vzhledu uživatelského rozhraní, které má být „čistší a modernější“. I když zatím nejsou dostupné žádné obrázky, dá se silně očekávat, že bude Google následovat design, jaký loni implementoval i do své služby Google Calendar.

729CB861-F36D-4019-83CD-A8595EDB778A

Aktuální, modernější vzhled online kalendáře Google Calendar

Vedle vizuálních změn mají přijít i změny funkční. Jmenovitě prvky jako Smart Reply, tedy rychlé, přednastavené odpovědi na základě kontextu přijatého emailu (již nynídostupné v mobilní aplikaci), ztlumení daných emailů a nastavení jejich znovuobjevení ve schránce nebo offline podpora. Zahrnut bude i lepší přístup do balíčku aplikací G Suite přímo z Gmailu.

9AF63E04-C5C8-4161-A127-B55A132505C7

Pro všechny osobní emailové adresy

Inovovaný webový Gmail by měl přijít v rámci několika následujících týdnů, a to jako součást veřejného programu Early Adopter Program (EAP) pro uživatele osobních adres a balíčku G Suite. Důvodem pro několikatýdenní horizont je údajně testování rozšíření pro prohlížeč Chrome, aby na něm primárně nový Gmail fungoval spolehlivě.

Foto: Google

Evropská unie plánuje do evropských investičních fondů vložit přes 65 miliard korun

eu_flag_1
0Zobrazit komentáře

Startupům, menším i větším firmám a především samotným investičním fondům se v posledních několika letech skvěle daří. Co je ovšem dlouhodobým problémem je fakt, že fondy často rychle vyčerpají svoji kapacitu pro evropské startupy a poté míří na západ, což vytváří neporovnatelný rozdíl mezi USA a celou Evropskou unií.

Program VentureEU Evropské unie se tak chce zaměřit na to, aby rozdíl mírně vyrovnal tím, že do vybraných investičních fondů po Evropě investuje „vlastní“ kapitál. Ten bude pocházet zčásti z EU a z části od 6 již předvybraných privátních fondů, které se do programu mají zapojit. Celkem takto chce VentureEU navýšit kapitál evropských VCs o 2,6 miliard eur, tedy 65,7 miliard korun.

plaza

Přečtěte si takéLegendární Hotel Plaza v New Yorku je na prodej. Kupec nabízí stovky milionů v kryptoměněLegendární Hotel Plaza v New Yorku je na prodej. Kupec nabízí stovky milionů v kryptoměně

VentureEU z prostředků Evropské unie získala již 407 milionů eur, respektive 10,3 miliardy korun, a od dalších investorů chce vybrat zbývajících 2,1 miliard eur. Soustředit se má především na firmy v oblastech jako digitální služby, zdravotnictví, věda nebo energetika. To vše by mělo zajistit, že se Evropa přiblíží v investicích americkému trhu, který je aktuálně zhruba 6x větší.

miton

Vedení investiční skupiny Miton

ticketportal-mvp

Přečtěte si takéEstonci ovládli český ticketingový trh. Od Mafry kupují TicketportalEstonci ovládli český ticketingový trh. Po GoOutu a Ticketstreamu kupují od Mafry také Ticketportal

Pro zajímavost, v USA je přes 109 privátních firem, které mají hodnotu nad 1 miliardu dolarů, v celé Evropě je jich pouze 26, a to i přesto, že se jedná o mnohem rozmanitější trh – to je ostatně problém pro spoustu společností, které chtějí expandovat ze západu do Evropy – složitá legislativa, která se více či méně liší v každém jednotlivém státě. I tak je to nicméně velký krok kupředu.

Foto: Miton, justusbluemer / Flickr