K obcím se přidávají i firmy a instituce. Munipolis hlásí povedený rebranding a obrat 50 milionů
Spolu s obcemi se chce Munipolis nyní zaměřit i na firmy, kterým nabízí například jednoduchý způsob, jak vyjít vstříc zákonu o ochraně oznamovatelů.
Komunikační platforma Ondřeje Švrčka určená pro předávání informací mezi obcemi a jejich obyvateli vznikla pod příznačným názvem Mobilní rozhlas. V roce 2021 však společnost rozjela svou expanzi do zahraničí a s tím přišel také rebranding. Z Mobilního rozhlasu tak vzniknul Munipolis, který hlásí rostoucí zájem o platformu jak ze strany obcí, tak i soukromých klientů. A rostou také jeho hospodářské výsledky.
Požární poplach, informace o nadcházejícím kulturním programu či připomínka svozu odpadu – to všechno jsou hlášení, která, především na některých vesnicích, stále mohou zaznívat z obecního rozhlasu. Ve 21. století však existují modernější cesty, jak si může obec vyměňovat informace se svými obyvateli.
Jednou z nich je i Munipolis, komunikační digitální platforma, kterou dnes využívá více než 3 300 obcí, což je dvojnásobek oproti stavu před dvěma roky. Valná většina z nich je v Česku a na Slovensku, větší úspěchy však má po své zahraniční expanzi i na maďarském trhu, kde Munipolis aktuálně využívá přibližně 70 obcí.
V loňském roce Munipolis podle svého prohlášení dosáhl na obrat ve výši 50 milionů korun a potenciál k dalšímu růstu vidí i mimo obce. O platformu se začaly zajímat také instituce, spolky a soukromé firmy, které ji využívají ke komunikaci se svými členy a zaměstnanci. Jmenovitě dnes mají ve svých mobilních telefonech Munipolis nainstalovaný například zaměstnanci těžařské společnosti Liberty Ostrava či Motorpalu.
„Pro firemní klienty je zásadní možnost customizace aplikace, díky které si mohou nastavit vzhled celého systému, oddělit interní a externí obsah nebo například rozdělit zaměstnance do oborových skupin a přizpůsobit viditelnost sdělení jejich potřebám,“ vysvětluje zakladatel Munipolisu Ondřej Švrček.
Soukromých subjektů má mezi svými klienty Munipolis aktuálně několik desítek a do roka chce toto číslo zásadně navýšit. Pomoci by mu s tím měla i nová funkce platformy, která jde naproti whistleblowingu. Zaměstnanci by tak prostřednictvím Munipolisu měli mít možnost upozornit na nelegitimní, neetické nebo nezákonné praktiky na pracovišti.
Od 1. srpna tohoto roku totiž vstoupil v platnost zákon o ochraně oznamovatelů, který uděluje společnostem s více než 250 zaměstnanci povinnost zavést oznamovací kanál, který slouží pro přijímaní podnětů s whistleblow charakterem. Tato povinnost bude navíc od prosince tohoto roku závazná také pro firmy s více než 50 zaměstnanci.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs