Konec podvodných kliků v internetové reklamě? Google kupuje londýnský startup Spider.io

Michal PtáčekMichal Ptáček

spider
0Zobrazit komentáře

Google svoje portfolio právě rozšířil o další zajímavou službu, to když tentokrát za nezveřejněnou částku kupuje londýnský bezpečnostní startup Spider.io, který se zaměřuje především na odhalování podvodných kliků v internetové reklamě.

O akvizici jako první informoval americký magazín Re/code, následně pak vše potvrdil i samotný Google na svém blogu, kde zároveň zmínil, že se co nejdříve bude snažit celou technologii implementovat do svých reklamních produktů (Google Adsense, Youtube Partner Program a podobně).

Spider.io jinak funguje zhruba tři roky a jeho tým se skládá ze sedmi lidí, mezi kterými najdeme například i bývalé zaměstnance Yahoo. Všichni by se každopádně na vývoji technologie měli i nadále podílet.

Rubriku Startupy podporujíjt-retina