LeBronu Jamesovi to pálí i investičně. Po fotbalu proniká také do hokeje a vstupuje do Pittsburghu Penguins
Během pěti minut vám nabídneme zásadní zprávy ze světa módy, hudby, umění a urban culture jako takové. Vyzdvihneme streetwearovou značku, která by neměla ujít vašemu radaru, a když zbyde čas, dostanete mé doporučení, s jakým albem či podcastem si v posledním týdnu zpříjemňuji cestu MHD. Jako první se podíváme na LeBrona Jamese a jeho nové (i dosavadní) investice.
Aby vám naše další shrnutí zajímavých zpráv ze světa hudby, módy i pouliční kultury propříště neuniklo, přihlaste se k odběru newsletteru CC Streets zde.
Předčasný dárek k narozeninám
LeBron James už dávno dokázal, že patří k nejlepším basketbalistům všech dob, jeho schopnosti ale sahají daleko za hranice palubovek. Ikona zámořské NBA, která včera oslavila své sedmatřicáté narozeniny, se totiž čím dál více profiluje také v byznysových aktivitách, a to především přes skupinu Fenway Sports Group, v níž je od března partnerem. Před koncem letošního roku obohatil své portfolio o další velký subjekt. A znovu sportovního rázu.
Fenway Sports Group totiž koupilo kontrolní podíl v hokejovém týmu Pittsburgh Penguins, hrajícím prestižní NHL. Ačkoliv nebyla výše transakce oficiálně potvrzena, podle serveru The Athletic se částka pohybovala okolo 900 milionů dolarů. Pro LeBrona Jamese tak jde o další, blíže nespecifikovaný podíl, který drží ve sportovním klubu světových kvalit. Vedle hokejových tučňáků se angažuje také ve fotbalovém Liverpoolu, se kterým chystá i exkluzivní kolekci.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs-
Právě v klubu Liverpool F.C. drží Fenway Sports Group (tudíž svým způsobem i LeBron James) majoritní podíl, stejně tak jako v týmu Boston Red Sox, který naopak hraje baseball. Slavný basketbalista, aktuálně hájící barvy losangelských Lakers, ovšem neproniká jen do sportu – byznysovou náklonnost vyjadřuje také k alkoholu, konkrétně i producentovi tequilly a dalších alkoholických nápojů Lobos 1707.
Vedle toho investičně vstoupil i do fastfoodového řetězce Blaze Pizza, kde se svým parťákem Paulem Watcherem zhodnotili svůj milionový vklad na více než 25 milionů dolarů během pěti let. Angažuje se také v produkčním průmyslu, a to prostřednictvím svého studia SpringHill Entertainment, v rámci kterého se zaměřuje na sportovní tematiku. To vše (a nejen to) stihl v době profesionálního hraní a ještě předtím, než dosáhl čtyřicítky.
– Bulletin ⚡
? Tyler, the Creator přemýšlí o změně uměleckého jména: Americký rapper Tyler, the Creator zmínil, že přemýšlí o změně svého uměleckého pseudonymu. Ten aktuální si prý založil z legrace na sociální síti MySpace, teď by zasloužil něco serióznějšího – třeba TYLER OKONMA (ve verzálkách), což je jeho opravdové jméno.
? Dwayne Johnson odmítl být součástí franšízy Rychle a zběsile: Neexistuje slavnější filmová automobilová série než Rychle a zběsile (v originále Fast & Furious). Její součástí byl i slavný Dwayne „The Rock“ Johnson, teď ale oznámil, že se už k franšíze nikdy nepřipojí. Ani přes naléhání Vina Diesela.
? Adidas se znovu spojuje se Star Wars: Adidas rozšiřuje svou kolekci Star Wars o speciální verze modelů NMD R1 a Ozelia, a to při příležitosti premiéry seriálu The Book of Boba Fett na Disney+. Nová silueta se vyznačuje detaily inspirovanými brněním Boby Fetta. Na mezipodešvi je vytištěno Fettovo klonové číslo.
?️ Stadion San Siro v Miláně končí: Psala se na něm fotbalová historie. Od 20. let minulého století si postupně budoval pověst jednoho z nejprestižnějších stadionů Evropy, který hostil nejen ta nejlepší utkání. Z fotbalového stánku přezdívaného San Siro v Miláně se stala legenda, nyní ovšem jeho čas končí. Namísto něj přichází takzvaná Katedrála, nová aréna pro gladiátory z prvoligových milánských týmů.
– Streaming culture ?
Streaming culture v posledním vydání CC Streets v roce 2021 pojmu trochu jinak a vyzdvihnu playlisty rekapitulující nejlepší skladby uplynulého roku na Spotify a Apple Music. Ideální souhrn toho nejlepšího, co si můžete během bujarých oslav pouštět. Byť jasně – odpočítávání na Óčku má své kouzlo.
***
Spotify – Nejlepší skladby roku 2021
***
Apple Music – Nejlepší skladby roku 2021
– Sneakers window ?
Boty dělají člověka. Dělají i vás? Vybírám jednu siluetu, která by neměla uniknout vaší pozornosti. A pokud budu často odkazovat na různé colorways Jordanů jedniček, není to náhoda.
***
Air Jordan 1 Zoom CMFT Celestine Blue
Tenisky Air Jordan 1 Zoom CMFT si získaly řadu zákazníků díky svému „tlumení“ a čisté konstrukci od doby, kdy se zařadily do slavné řady signature bot legendárního Michaela Jordana. A zatímco odpůrci pořád kritizují siluetu za to, že se nedrží přesného plánu, který původně vykouzlil Peter Moore v roce 1985, někteří bývalí skeptici se k modelu přiklonili díky barvám, jako je nově objevená Celestine Blue.
– Cestou tramvají ?
Jet městskou hromadnou dopravou bez sluchátek je jako jít do mekáče pro salát – dá se to, ale víte, že je něco špatně. Inspirujte se mými aktuální hudebními a podcastovými tipy.
***
Frayer Flexking – BLASinec
Je zvláštní, že mě to od smysluplných rýmů čím dál více přitahuje k nějakým rapovým výkřikům bez přidané výpovědní hodnoty. Ale co – občas je důležitá jen flow a beat. Nová deska od dravého slovenského jezdce Frayera Flexkinga je toho zářným příkladem. Na skladbách má řadu zajímavých featů, tracky mají tu správnou atmosféru a na rozptýlení jde o skvělou kombinaci.
***
Tech We Want to See in 2022 – Waveform
MKBHD patří mezi mé nejoblíbenější technologické youtubery, proto jeho podcast Waveform pravidelně poslouchám. Teď vybírám nejnovější díl, kde Marques spolu se svým parťákem Andrewem předpovídají, jaké technologie se objeví v roce 2022 a co pro zákazníky přinesou. Pokud vás technologický segment alespoň trochu zajímá, rozhodně můžu doporučit.
– My fashion story ?
Dáváte přednost spíš jedné značce, nebo raději kombinujete brandy? Udělejte si přehled nejen o streetwearové módě a ponořte se do krátkého příběhu o jedné z těch, která může bavit.
***
Huf
Streetwear byl odjakživa provázán se skateboardingovou módou a značka Huf má i po těch letech, co je na trhu, pořád velkou relevanci. Huf založil profesionální skejťák Keith Hufnagel v roce 1992, aby svým kolegům z branže dal nový styl, jakým se módně vyjadřovat. I když byl hrdý Newyorčan, vůbec první skejtový obchod otevřel až v San Franciscu, aby tam mohl prodávat všechny skateboardingové značky. Později včetně té své.
Huf se rychle stal uznávanou značkou v oblasti Bay Area a přilákal novou éru skejťáků, umělců a podobně smýšlejících kreativců. Jak se brand rozrůstal, Keith Hufnagel uvedl na trh svou vlastní kolekci a spojil do jedné značky to, co podle něj ztělesňovalo ducha skateboardingu a pouliční kultury. Dnes je Huf klasikou, co se typického skateboardingového oblečení týče. A co je důležité – reflektuje moderní trendy.
Jak se vám nový díl CC Streets líbil? Našli jste něco, co nám uniklo? A o čem bychom měli napsat příště? Dejte mi vědět na filip@cc.cz!
Související témata:CC StreetsPřejít do diskuze
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.
Pokud chcete tento komentář nahlásit, přihlaste se.
Přihlásit seVyplňte své jméno
Chceme diskuze pod články otevřené a respektující, komentovat lze pouze pod jménem, ne anonymně.
Pokud chcete změnit vaše jméno a příjmení, přihlaste se.
Přihlásit se
Cookies
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu … Číst dále
Pomocí cookies ukládáme vaše nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu. Informace o užívání našich stránek také dále sdílíme s našimi obchodními partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky. Za tyto webové stránky a soubory cookies odpovídá CzechCrunch s.r.o. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Nastavit preferované cookies
Vždy, když navštěvujete jakoukoliv webovou stránku, stránka může ukládat nebo získávat informace z vašeho prohlížeče, zejména formou souborů cookies. Tyto informace se mohou týkat vás, vašich preferencí nebo vašeho zařízení a jsou užívány převážně k zajištění vámi očekávaného chodu stránek. Takto získané informace vás obvykle přímo neidentifikují, ale mohou vám zprostředkovat personalizovanější zkušenost při užívání našich stránek. Protože respektujeme vaše právo na soukromí, můžete zakázat některé druhy cookies, které nejsou k využívání našich stránek nezbytné. Pokud se však rozhodnete některé cookies zakázat, může mít tento krok vliv na vaši uživatelskou zkušenost stránek a námi nabízené služby. Aktivací níže uvedených souborů cookies vyjadřujete souhlas s tím, že vaše osobní údaje mohou být převedeny do třetích zemí. Více informací naleznete na následujícím odkazu.
Možnosti předvolby jednotlivých cookies
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících, takže není možné je vypnout. Prohlížeč můžete nastavit tak, aby blokoval soubory cookie nebo o nich posílal upozornění (tato skutečnost však může mít vliv na fungování stránek).
Nástroje třetích stran, které nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jaký způsobem stránky užíváte. Tyto cookies však shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naši stránku.
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat vaše nastavení a preference.
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah, jakož i reklamní obsah, na základě vašich zájmů na našich webových stránkách, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích. Neukládají ale vaše osobní informace přímo, nýbrž přes jedinečné identifikátory prohlížeče a internetového zařízení. Pokud je nepovolíte, bude se vám zobrazovat na stránkách méně cílená reklama.