Mall.cz v Praze zavádí nový koncept prodejen. Kombinuje showroom a výdejnu
Tuzemský eshopový hráč Mall.cz spadající do portfolia e-commerce skupiny Mall Group, kterou spravuje internetový podnikatel Jakub Havrlant společně s trojicí československých miliardářů Petrem Kellnerem (PPF), Patrikem Tkáčem a Danielem Křetínským, míří opět o něco více do “offline” byznysu.
Eshop, za který Havrlant s finanční podporou zmíněných investorů v roce 2015 zaplatil miliardy Kč, totiž otevřel v pražské Galerii Butovice první pobočku v obchodním centru, která slouží jako prodejna/showroom zboží a zároveň také jako klasická výdejna, včetně možnosti vyzvednout si objemnější objednávky jako domácí spotřebiče a podobně. Prvními značkami, které v Mall showroomech začínají nabízet své produkty se pak staly Philips a LEGO.
Novinka z dílny Mallu je tak první v řadě plánovaných modernizací, které vycházejí z nové prodejní koncepce eshopu. Cílem by mělo být umožnit zákazníkům okamžitě zakoupit vystavené zboží a zároveň jim zpříjemnit zážitek z nakupování. Cestou modernizace se mimo jiné vydává například i konkurenční Alza, která před několika měsíci představila nový koncept svých futuristických a plně samoobslužných prodejen.
„Snažíme se našim zákazníkům nakupování co nejvíce usnadnit. Proto jsme pojali změnu prodejen právě tímto způsobem, který jim ušetří čas a umožní lépe si vybrat. Oblíbené zboží bude na prodejně k dispozici, takže zákazníci nebudou muset čekat na naskladnění, ale rovnou si ho zakoupí a odnesou. Věříme, že nové prodejny s moduly s různým sortimentem zákazníky zaujmou,“ říká Ivan Vodička, ředitel služeb zákazníkům Mall Group.
Identickou změnou by pak v následujících měsících mělo projít i dalších 17 výdejních míst Mallu v Česku s tím, že změny se dotknou také eshopu CZC.cz, který do skupiny Mall Group rovněž spadá.