Menstruační kalhotky Snuggs jdou do fotbalu. Na nové kolekci spolupracují s Manchesterem City
Snuggs uvádí kolekci s brandingem ženského Manchesteru City a stávají se prvním partnerem klubu v oblasti menstruačního prádla.
Původem česká značka Snuggs, která je lídrem v segmentu menstruačních kalhotek v Evropě, oznámila nové partnerství s ženským týmem Manchesteru City. Společnost se tak stala historicky prvním oficiálním partnerem fotbalového klubu v oblasti menstruačního prádla. Ve spolupráci s ním chce také vytvořit menstruační program dívčí akademie a šířit osvětu mezi příští generací hráček.
V rámci nově oznámené kolaborace vznikla speciální kolekce menstruačních kalhotek s brandingem Manchesteru City. Ta zahrnuje tři prémiové modely – klasický, brief a brazilský střih, které jsou vyráběny ve škále velikostí od XXS po 4XL. Nové modely si navíc můžete koupit i vy, dostupné jsou od 749 korun na stránkách Snuggs.
„Ženský fotbal je na nezastavitelném vzestupu – větší investice, vyprodané stadiony, rekordní návštěvnost a rostoucí uznání na globální scéně. Toto partnerství představuje další evoluční krok, který zajišťuje, že ženy mají přístup k moderní menstruační péči, která jim poskytne tu nejlepší podporu na hřišti i mimo něj,“ uvedla Linda Šejdová, zakladatelka Snuggs.
Jedním z hlavních pilířů spolupráce je ambasadorství Alex Greenwood, kapitánky Manchesteru City. Ta se stává tváří nové kampaně Snuggs, která má mezi vrcholovými sportovkyněmi šířit povědomí o menstruačním zdraví. Tým patří mezi nejúspěšnější anglické kluby – na kontě má ligový titul, tři vítězství v FA Cupu a pravidelně se účastní i Ligy mistryň.
Jen u kalhotek ale spojení Snuggs s fotbalovým klubem nekončí. Jeho součástí je totiž i program pro dívčí akademii Manchesteru City, v jejímž rámci značka poskytne menstruační kalhotky i mladým hráčkám. Zároveň chce skrze iniciativu pomoci odstranit tabu, které je s menstruací ve sportu stále spojeno.
Šejdová k partnerství uvedla, že spojení s fotbalem je dalším logickým krokem v misi značky. „Chceme, aby se ženy cítily pohodlně a sebevědomě nejen během běžného dne, ale i ve chvílích, kdy podávají vrcholové výkony. Menstruace by neměla být překážkou ve sportu,“ říká Šejdová.
Snuggs vznikly v roce 2019, rychle se ale rozrostly a dnes patří mezi nejúspěšnější evropské hráče v oblasti menstruačního prádla. V loňském roce značka překročila hranici půlmiliardových tržeb, od svého vzniku už prodala tři miliony produktů a získala přes 700 tisíc zákaznic.
Nedávno navíc oznámila investici ve výši 130 milionů korun od fondu TripleB, která jí má pomoci v další expanzi na globální trhy. Jedná se o investiční fond, za kterým stojí potomci legendárního českého podnikatele Tomáše Bati, včetně jeho pravnuka Thomase Archera Baty. TripleB do Snuggs investoval už několikrát a dnes ve firmě dokonce drží majoritní podíl.