Mladá firma Luigi’s Box přilákala manažera z Mallu, používá ji 3000 evropských e-shopů
Luigi’s Box pomáhá online obchodům s tím, aby si u nich lidé mohli produkty rychle a přesně vyhledávat. S novým manažerem chce posílit v Evropě.
Online vyhledáváním se profesně zabývá přes patnáct let a dřív se svými zkušenostmi pomáhal v Seznamu nebo v Mall Group. Roman Dušek teď přešel k výrazně menšímu hráči, kterého ale hodlá pošťouchnout k rychlé evropské expanzi. Nastoupil do technologické společnosti Luigi’s Box, jejíž služby používá zhruba 3000 evropských e-shopů, jako jsou Alza, Benu, Košík či Electroworld.
Luigi’s Box se umístil v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 jako jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě a nový manažer mu má pomoct v globální expanzi. Celý byznys přitom staví na technologiích kolem vyhledávání. A umí pochopit, když zákazník, který si jde do e-shopu něco koupit, píše místo požadovaného zboží slova s překlepy, používá cizojazyčná slova, slangové výrazy nebo synonyma.
Původem slovenský startup poslední roky rostl v průměru dvojnásobně, a to i v době, kdy e-commerce trh v Česku klesá. Na konci letoška by se podle odhadu firmy tržby mohly pohybovat někde na úrovni 150 milionů korun.
Dušek bude šéfovat vyhledávání, na podobné pozici vedl tým vývojářů v Mallu a úzce spolupracoval i se Search oddělením polské nákupní platformy Allegro, která v loňském roce Mall akvírovala. „Profesní zkušenosti mám primárně z firem, které mají jasně definované uživatele, což je u Luigi’s Box jiné,“ říká s odkazem na různorodé klienty.