Na home office nevěřím, úspěšný fotbalový tým také trénuje denně na hřišti, říká Daniel Digoň z Atalianu
Klesal jim obrat a odcházeli zaměstnanci. V Atalianu, který je nyní špičkou ve facility managementu, postavili úspěch na dobrých vztazích v týmu.
„Chyběla kultura, měnili se lidé, zákazníci odcházeli. Cítil jsem obrovskou nedůvěru,“ vzpomíná na svůj nástup do společnosti Atalian její CEO Daniel Digoň, který byl hostem nového dílu BrandStories. Období, kdy potřeboval v krátkém čase změnit náladu v týmu i jeho výkon, překonal za rok a půl. Podcast, ve kterém popisuje svůj přístup k transformaci firmy, si můžete pustit na Spotify, v Apple Podcasts, na YouTube nebo v přehrávači výše.
Prvním krokem bylo podle Digoně získat důvěru. „Nejdřív jsem tomu musel věřit já sám a být transparentní,“ říká. Začal otevřeně sdílet výsledky firmy a nastavil pravidelné porady se zaměstnanci. Na centrále umístili tabuli s přehledem výsledků, kde každý měsíc doplňují realitu proti plánu.
Důležitou změnou bylo také zaměření na lidi. „Naši zaměstnanci začali firmu sami chránit. Pamatuji si, jak za mnou přišel kolega a řekl: ‚Chci víc práce, protože jste ze mě udělali loajálního zaměstnance.‘ V tu chvíli jsem věděl, že jsme na správné cestě,“ vzpomíná.
Naši zaměstnanci začali firmu sami chránit.
Nejdéle trvalo přesvědčit vedení ve Francii, aby investovalo do lidí. „Tlak byl obrovský, korporace chtějí výsledky hned. Potřeboval jsem rok a půl, aby se změny projevily,“ vysvětluje Digoň. Dnes má Atalian rekordní obrat i zisk.
Digoň však odmítá myšlenku, že firemní kultura končí u čísel. „Spokojení zaměstnanci tvoří spokojené zákazníky. A spokojení zákazníci přinášejí výsledky. Proto jsme zavedli koncept ‚H2H – Human to Human‘, kde je člověk v centru všeho, co děláme.“
V podcastu se také dozvíte:
- Jak Atalian pracuje s mladými zaměstnanci a proč je klíčová trpělivost.
- Proč Digoň nevěří na home office a přirovnává ho k fotbalovému tréninku.
- Jak LinkedIn pomohl firmě získat nové talenty.
Celý podcast si můžete pustit na Spotify, v Apple Podcasts, na YouTube nebo v přehrávači výše.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.