Native
CzechCrunch Native je formát spolupráce s vybranými partnery CzechCrunche na obsahu, který připravuje redakce v kooperaci s klientem. Vhodné pro promo firem, produktů nebo eventů, které v nativní formě přesně zacílíme na konkrétní skupinu čtenářů.

Špatné datum, vyšší cena, málo času na přestup. Při sólo cestování udělá většina lidí drahou chybu
Zájezd s cestovkou si už lidé dávno nekupují jen proto, že by si dovolenou neuměli zařídit. Podle Čedoku přibývá těch, kdo jen nemají čas…

Nevyhovovaly jim proteiny na trhu, tak vytvořili nové. Voxberg chce být Applem mezi fitness výživou
Slovenský startup míří na obrat 2 miliony eur a chystá expanzi do Evropy.

Hořící matrace a prášky pro psa, i to Češi řeší na dovolené. Deset procent z nich ale vyráží bez pojištění
„Doba papírových pojistek je pryč. Už stačí digitální kartička v mobilu a pojištění si upravíte,“ říká Vlastimil Divoký z ERV Evropské pojišťovny.

Mají data o každé nemovitosti v Česku a do pěti minut umí vytvořit ocenění uznávané i v dědickém řízení
Realitní svět čekají velké změny. Demografická křivka je neúprosná a až pětina českého bytového fondu může jít v následujících letech do prodeje.

Zelený život ano, ale bez větších omezení. Češi si chrání komfort, zjistil průzkum
Češi podporují myšlenku udržitelnosti, do větších osobních změn se ale zatím příliš nehrnou. Pojem energetická transformace navíc většině nic neříká.

Kombuchu z JZT mají v Café Savoy, u Myšáka i na Rohlíku. V supermarketu nás nenajdete, říkají majitelé
Výrobce kombuch JZT Ferments přišel s nápojem s adaptogeny a zvýšil výrobu na 20 tisíc lahví měsíčně. Míří do zahraničí a pokukuje i po…

Ještě nenastoupil, ale už je náš. Investujte do vztahu s nováčky co nejdřív, radí v Asseco Solutions
Technologická firma Asseco Solutions vypracovala funkční systém onboardingu, jenž motivuje ty, kteří v ní začínají, aby v ní i dlouho zůstali.

Employer branding od značky ke konverzi: Jak vybudovat stroj nejen na CVčka
Jak při strategii postupovat krok za krokem a posunout firmu od „To neznám“ k „Chci tam pracovat!“. Nebo rovnou k „Beru, kupuju, podepisuju“.
Bezpečnostní pás pozná, koho chrání, a přizpůsobí se mu. Volvo novinku ukáže v elektrickém SUV
Bezpečnostní pás, který přijde na trh poprvé v příštím roce v novém elektromobilu EX60, se přizpůsobuje situaci i člověku, a to s pomocí dat…

Vykašlete se na lovebrand, budujte svému startupu značku s chladnou hlavou, říká Vojtěch Prokeš z Behavia
Když začínáte podnikat, dříve nebo později přijde na řadu otázka propagace a marketingu. Kde začít? Co sledovat? A co vlastně říkat zákazníkům?

V Ostravě dělá festival za 300 milionů. Umělce na Beats for Love domlouval i sedm let
Kamil Rudolf začínal v malém klubu, pak vymyslel koncept Beats for Love, který láká ta největší jména na světě. Letos vyrukuje se speciální estetikou.

Koučuj kolegy, pomáhej ostatním a pečuj o své zdraví, říkají v MSD zaměstnancům a nabízí desítky programů
Věk dožití stoupá, téměř dvacet let závěru života ale trávíme v nemoci. Biofarmaceutická firma MSD proto investuje do zdraví svých zaměstnanců.

Jednu letenku a jednu postel prosím. Singles na cestách přibývá, Čedok má pro ně chytrý automat
Počet klientů, kteří plánují cesty sólo, podle Čedoku každým rokem roste. Přepravují se nejčastěji letecky a rádi využívají speciální balíčky služeb.

E-mailing táhne byznys. Co spojuje tři úspěšné e-shopy z žebříčku TOP 100? Loajální zákazníci a dobrá data
Bezvavlasy, 4camping.cz, Grizly. Tři velké e-shopy, tři rozdílné segmenty i zákaznické základny. Jak pracují s e-mailingem, aby přinášel zisky?

Když bezpečáci zavřou 40 upozornění o útoku, nepomůže firmě nic, shodují se výzkumníci malwaru z Esetu
Vyděračské i politicky motivované útoky. Výzkumníci ze společnosti Eset mapují kyberbezpečnostní prostředí a analyzují hrozby, které v něm číhají.