Nebudete stále prodávat tým a nápad. Startupy potřebují data, a to brzy, radí manažerka J&T Ventures
Zakladatelům startupů často chybí nadhled, který je pro růst klíčový. Akce z dílny CzechCrunche ukáže, jaké byznysové ukazatele sledovat.
Investiční manažerka J&T Ventures Zuzana Ondrejová
Mít status jednorožce nebo alespoň vysokou valuaci – to je cílem každého startupu. Jak k němu může pomoct třeba sledování vhodných byznysových ukazatelů a jak důležité je efektivní řízení nebo schopnost prodat se? Do takových otázek se ponoří další událost o investicích a financích, kterou pořádá CzechCrunch ve spolupráci s J&T Ventures.
Akce Jak na úspěšný exit aneb jaké byznys metriky sledovat se uskuteční 22. září od 18 hodin v kancelářích Appliftingu na pražském Rohanském nábřeží. Tématem bude mimo jiné to, jaký mohou mít byznysové metriky vliv na tvorbu hodnoty startupu.
Řečnicí bude Zuzana Ondrejová, investiční manažerka v J&T Ventures, která má na starosti vyjednávaní nových investic a pomoc s rozvojem portfolio společností. Zkušenosti sbírala například ve firmě Green Horizon Renewables, věnovala se také auditu ve společnosti EY se zaměřením na IT.
Jako investiční manažerka Ondrejová poskytne cenný vhled do toho, jak investoři přemýšlí a jaké mají na startupy požadavky. „Při nabírání investic do navazujících kol už nejde tak o myšlenku, produkt nebo tým. Větší váhu mají právě ony metriky,“ vysvětluje Ondrejová přínos akce pro zájemce.