Party Rock Anthem od LMFAO i slavná skladba OneRepublic. Beat Saber přidává největší hudební hity od Interscope

Filip HouskaFilip Houska

beatssaber-lmfao

Foto: Eva Rinaldi/Flickr/Beat Games

LMFAO a další dorazili do Beat Saberu

0Zobrazit komentáře

Rozsekávání virtuálních kostek do rytmu hudby v podání věhlasné hry Beat Saber od česko-slovenských vývojářů baví miliony lidí, a proto tvůrci ze studia Beat Games, které od roku 2019 spadá pod křídla Facebooku, nezpomalují. Nyní vypouští další sbírku skladeb s názvem The Interscope Mixtape a jak označení napovídá, skrývá některé z obřích hitů, které pod hudebním vydavatelstvím Interscope vyšly. Skvělou reklamu navíc Beat Saberu dělá i sám Mark Zuckerberg.

Síla VR hitu Beat Saber, který vytvořila trojice Vladimír Hrinčár, Ján Ilavský a Jaroslav Beck, tkví v kombinaci zábavy, pohybu a hudby. A aby byl tento zážitek pro hráče co nejatraktivnější, snaží se autoři přinášet novou hudbu, ideálně takovou, kterou znají všichni. Kdo by totiž neznal například Counting Stars od OneRepublic?

Právě Counting Stars, ale i Don’t Cha od The Pussycat Dolls, Party Rock Anthem od LMFAO, Rollin‘ v podání kapely Limp Bizkit do Beat Saberu a další nyní přichází. Studio Beat Games uvádí rámci nový balíček The Interscope Mixtape, který si hráči mohou za deset dolarů či eur (zhruba 200 až 250 korun) dokoupit a rozšířit si tak knihovnu.

„Práce na tomto balíčku byla hodně zábavná. Tentokrát jsme vyvinuli zajímavou metodu pro lightmapping, která nám umožnila vytvářet ještě realističtější osvětlení na statických předmětech včetně odlesků,“ píše na Twitteru jeden z autorů hry Ján Ilavský, který nedávno jako andělský investor podpořil český startup Fireball, a zmiňuje, že všechny hity pochází od umělců pod slavným vydavatelstvím Interscope Records.

Po úspěšné edici s legendárními Linkin Park i velice aktuálními BTS tak jde o další zásadní hudební rozšíření, které může přitáhnout další náruživé hráče a navýšit tak počty prodaných kopií i skladeb. Za loňský rok se tvůrcům z Prahy, kteří operují pod křídly firmy Marka Zuckerberga, podařilo prodat 4 miliony kopií a 40 milionů písniček. Jedná se tak o nejúspěšnější VR hru v historii.

A byť je hudební podklad pro Beat Saber naprosto klíčový, jen na něm to nestojí. Autoři se snaží přinášet i funkční vylepšení, přičemž tím nejzajímavějších z posledních měsíců je dostupnost multiplayerového módu, v rámci kterého mohou hráči soutěžit v reálném čase s ostatními. Další porce zábavy navíc.

Oblibě hry Beat Saber, která je dostupná na všech relevantních systémech pro virtuální realitu, ostatně napomáhá i sám šéf Facebooku. Ten před nedávném sdílel na svém profilu tříminutové video, na kterém do rytmu hudby kostky rozsekával s popisem, že jeho dcera Max nevěří, že toto je jeho práce. Video za pár dní vidělo přes 2,5 milionu lidí.

Diskuze (0)

Novinka

Anonym