Podívejte se, jaká známá jména vystoupí v Praze na očekávaném Startup Summitu

Michal PtáčekMichal Ptáček

0Zobrazit komentáře

Už 15. října proběhne v pražském SaSaZu pravděpodobně nejočekávanější startupová a technologická akce tohoto roku: Startup Summit 2015. Ta si dala za úkol propojit svět korporací se světem startupů a následně mezi těmito dvěma světy navázat oboustrannou spolupráci.

“Startupy a velké firmy jsou dva různé světy, které se nechápou, a přitom si mají toho tolik co nabídnout. Startup Summit 2015 má za cíl je přiblížit, ukázat pohledy a zkušenosti z obou stran barikády. A vlastně tu barikádu úplně strhnout, alespoň na jeden den,” říká o konferenci Ondřej Hoza, její hlavní koordinátor, a dodává: “Ze Startup Summitu si má účastník odnést hlavně myšlenku, že spolupráce startupů a korporací dává smysl, příklady, jak může vypadat, a postupy, jak jí (ne)začínat.”

IMG_8170

Přečtěte si takéJak probíhala konference Engage Prague 2015 pořádaná českými Socialbakers?Jak probíhala konference Engage Prague 2015 pořádaná českými Socialbakers?

Pořadatelé akce nyní zveřejnili kompletní seznam osobnostní, které se na Startup Summitu, jenž mimochodem odmoderuje Martin Veselovský z DVTV představí a je zřejmé, že se je na co těšit. Mezi vystupujícími totiž budou například:

Korporace a startupy

  • Generální ředitel O2, Tomáš Budník
  • Kamil Pošvic z České spořitelny
  • Andrea Hepnerová, výkonná ředitelka SAP BSCE
  • Petr Palán z MSD
  • zakladatel Slevomatu, Dámejídlo a Rohlik.cz Tomáš Čupr
  • zakladatel Bonami Václav Štrupl
  • CEO Twisto Michal Šmída
  • CEO Benefi Pavel Matoušek
  • Zdeněk Cendra – zakladatel CDN77
  • Filip Dřímalka, majitel EF1 a konzultant v oblasti digitálních inovací

Zahraniční hosté

  • Mariusz Jarzebowski, který pracoval jako projektový manažer pro Steva Jobse a pomáhal hledat nové příležitosti Microsoftu.
  • Philip Staehelin, který 4 roky zastával pozici generálního ředitele CCS, dále exekutivní pozice ve firmách A.T. Kearney, T­Mobile, Accenture nebo UniCredit Investment Bank.

Investoři

  • Ondřej Bartoš (Credo Ventures)
  • Dušan Zábrodský (Rockaway)
  • Tomáš Matějček (Miton)
  • Petr Borkovec (BIG)
  • Adam Kočík (J&T Ventures)

Konference se, jak už jsme zmínili, uskuteční 15. října 2015 v SaSaZu. Cena vstupenek startuje na 4000 Kč bez DPH, speciální 40% sleva je vyhrazena pro všechny startupisty. Vstupenky můžete zakoupit ZDE.

Twitter chystá nový produkt, který by mohl kompletně obrátit způsob, jakým funguje

Screen Shot 2015-09-30 at 01.53.18
0Zobrazit komentáře

Asi všichni víme, co je to vlastně Twitter. Sociální síť, která inovuje pomalým a rozvážným tempem a již od svého vzniku funguje na principu krátkých statusů do 140 znaků, které mohou doprovázet odkazy nebo fotky. Po tom, co se podařilo společnosti vyladit byznys model a zapojit reklamy přímo v přehledu příspěvků, chystá Twitter další novinku.

Podle všeho by mělo být brzy možné publikovat i příspěvky, které mají takřka „neomezenou“ délku – není potvrzeno, jestli to bude k dispozici pro všechny uživatele a zdarma nebo převážně pro stránky a verifikované profily jako placená funkce. Oficiální zmínka o nové funkci nepadla, ale pokud jsou domněnky několika věrohodných zdrojů pravdivé, brzy se jí dočkáme.

8470078968_01fcc9615d_k

Přečtěte si takéTwitter po 4 letech redesignuje „Tweet“ a „Follow“ tlačítka. Takhle budou vypadatTwitter po 4 letech redesignuje „Tweet“ a „Follow“ tlačítka. Takhle budou vypadat

Screenshot

Přečtěte si takéHollywood se pouští do AI. Aronofsky ukazuje první generovaný filmHollywood se pouští do AI. Režisér Rekviem za sen založil studio a ukazuje první generovaný film

Mnohem blíže je ale ještě jedno zásadní vylepšení. Nyní totiž Twitter počítá do délky statusu i celou délku odkazů nebo tagovaných uživatelů, což by se nyní podle hned několika zdrojů v čele s blogem Re/code mělo stát minulostí. Zatím je tedy možné využívat delšího textu pouze v rámci soukromých zpráv, kde žádný limit není.

Twitter si od těchto změn slibuje především to, že zapojí více vydavatelů, kteří si zvykli na jiné, víceméně délkou neomezené platformy a službu využívaly pro sdílení odkazů na ně nebo k prolinkování článků na webu s krátkým statusem. Dlouhodobé rozvážné kroky se ale Twitteru většinou vyplatily, jako například v případě videoplatformy Periscope, která v podstatě zničila startup Meerkat.